• Anonym (orkeslös)

Totalt omotiverad och orkeslös orkar inte mer...

Jag är totalt orkeslös och omotiverad till allt. Orkar inte ens med vardagen. Orkar inte städa fixa mat ta hand om barnen på ett vanligt sätt... glömmer klippa deras naglar missar tandborstning osv... ja allt sånt Där vardagligt helt enkelt... är så fysiskt och psykiskt trött att jag snart inte ser nån mening med att gå upp på morgonen längre... har depression och dåligt självförtroende... gått igenom halva apoteket på antidepressiva och CS osv... ja har också testat sköldkörtelvärdena och de ligger precis i mitten av "ramvärdena" eller hur man säger... vet inte riktigt vilken mer väg jag ska ta... hjälp!!

• Svar på tråden Totalt omotiverad och orkeslös orkar inte mer...
  • Tow2Mater

Långsokt, men har du testat for Candida svamp? Provat en sockerfri, kolhydratfri, jästfri diet?

• Anonym (orkeslös)
    Tow2Mater skrev 2013-06-21 20:37:31 följande:
    Långsokt, men har du testat for Candida svamp? Provat en sockerfri, kolhydratfri, jästfri diet?

Är det nåt man har i magtrakten? Kan man ha det hela livet utan att fatta det? Jag tycker jag mår bättre när jag äter mat utan eller väldigt lite kolvydrater ja... men tänkte om det var tillfälligt för nästa gång jag Provade var det inte samma effekt...
  • Tow2Mater

De flesta har Candidasvamp i magen ja, men det är forst när den tar over istället for de goda bakterierna den kan skapa problem man direkt märker av. Googla "Candida" och "symptom", kanske har du fler symptom som stämmer in, listan av vad den kan orsaka kan goras lång.

• Anonym (orkeslös)

Ja jag har inte så stora matsmältningsproblem eller problem med magen... bara ibland... men inget som man reagerar på... kan man ha det ändå alltså? Men ska testa äta bättre... problemet med det är att jag knappt orkar handla och än mindre laga mat:-/ ska försöka iaf!

• Anonym (orkeslös)

Stack till affären och komponerade ihop en lunch utan kolhydrater med ovanjordgrönsaker kallpressad Olja grillad kyckling och ägg... kan det vara nåt kanske? tänkte försöka mig på detta nu. Vill inte må dåligt längre, har fått nog... nån mer som har nåt att skriva ellrr nåt tips ?

Svar på tråden Totalt omotiverad och orkeslös orkar inte mer...