Inlägg från: Anonym (Hjärtat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjärtat)

    Flirta

    Då min man och jag var nygifta så upplevde jag att vårt äktenskap var underbart och
    vi passade bra ihopa. När jag blev gravid 1 år senare och komplikationer uppstod med
    graviditeten så fanns han med på alla sjukhusbesök, men samtidigt började han visa intresse för unga tjejer. Han tittade på dem helt öppet. Jag kände mig osynlig. Alla runtomkring sa att det skulle gå över då barnet var fött - att min man hade stress. Men han slutade inte med det utan det fortsatte fram tills vårt barn fyllde 2 år - då slog jag ner näven i bordet och satte ultimatum. Först skrattade han och sa att han inte kunde hjälpa det. Men när jag sa att det helt OK, då kan vi likagott skiljas oss..så ändrade han sig och lovade bättra på sig. Flirtande slutade helt..fram tills förra sommaren (1,5 senare) började han på en
    semesterresa påpeka hur unga och vackra tjejer det fanns på vår semesterresa. Sen fortsatte det i samma veva då vi kom hem. Så fort det blev minsta bråk så fick jag hör att
    han borde byta ut mig för en yngre kvinna - att jag var färdig för skroten. Jag är 36 år och jag
    tycker inte jag färdig för skroten.
    Sen kom en lugn period. Fram tills nyligen. Jag hittade en sajt där min man skapat en
    profil. Han påstår sig bo i samma stad, men annan stadsdel, han uppger sig vara 10
    år yngre. Han blivit vän med en kvinna på sajten som är 21 år.
    Han blånekar allt och säger jag skapat profilen för att skapa problem i vårt äkteskap.
    Jag känner som om jag inte duger i vårt äktenskap. Min man har problem med sitt
    humör.  Blir lätt arg och aggressiv mot mig. Jag är alltid i underläge.
    Jag har inga internetsidor. Jag tror inte på vänskap(?) mellan man och kvinna på
    nätet. Ibland tänker jag att jag är gammelmodig i mina tankar. Varför ska jag prata med
    en annan man då jag har min man att prata med.
    Jag känner mig inte attraktiv, någon man vill umgås med, lyssna på mig. 

Svar på tråden Flirta