Jag blir kåt varenda gång när jag går på massage men vad fan, det hör väl till! Nån håller på och smeker dig över hela kroppen och så ligger man där och blundar. Jag menar, fantasin börjar ju spinna iväg på en gång... :-S
Den första gången det hände (var på vanlig svensk massage) så var jag inte beredd på det men så när hon började smeka mina händer kunde jag bara inte motstå det. Det började pirra i hela kroppen och det började genast växa i byxan. Jag som inte alls var beredd på detta hade ju så klart inte tänkt på hur jag hade lagt snoppen. Så om jag skulle ligga där och fortsätta fantisera (som jag väldigt gärna hade lust med) så hade det blivit väldigt pinsamt... så jag fick börja tänka på någonting helt annat, något som var aktuellt för mig just då: byta elabonnemang.
Efter den gången lärde jag mig att jag borde tänka på hur den ligger innan jag går på massage ;p Så nu lägger jag den alltid neråt så den har lite svårt att växa...
Sedan för tre år sen när jag fyllde år fick jag thaimassage i present av min flickvän! Det hade jag inte provat på förut så det skulle bli intressant... i stockholm, alltså. Förberedd som jag var att det kan börja kittla om grisfoten låg den i sitt rätta nedåtvändna läge och massagen fick börja. Det började som en helt vanlig ryggmassage som fortsatte ner på benen. Något märkligt men när hon masserade benen fortsatte hon en bit under boxershortsen, hon drog lixom in fingrarna under dom... lite då och då kom en lätt beröring på snollo och jag tänkte "shit! hon råkade nudda snoppen! hur ska detta sluta!" Sen kom hon åt den igen och igen... värst var när jag låg på rygg och hon höll på på samma sätt. Då började den sakta glida åt sidan och rätt var det var så var den rakt upp! Shit! Då började hon massera magen och det var så jäkla upphetsande. Hon drog hon in fingrarna så att hon kom åt ollonet "lite grann" flera gånger... Visste inte vad jag skulle ta mig till! Sedan frågade hon "do you want massage?" och höll händerna kring paketet... helt förförd som jag var svarade jag bara med "oh, that would be a really happy ending" och lät tiden visa vad som skulle hända... hon forstog inte riktigt vad jag menade med det svaret, väntade en stund och gav sedan upp. Massagen var därmed över... Hon hade tömt en hel jäkla oljeflaska på mig och duschen var runt hörnet. Jag gick in på direkten och slutförde genast denna happy ending ;)
Efter den gången var jag supernervös för att gå på massage själv, speciellt när vi hade åkt till thailand men vi hittaden en massa parmassage så tjejen kunde ligga bredvid och få massage samtidigt, då kändes det hela ganska tryggt ;)
Förra veckan var jag på kinesisk massage, då var det en kille som masserade mig och när han stog på sidan om mig nuddade hans skrev min arm och genast börjaden en massa konstiga fantasier flöda. Det började sakta växa i byxan men den här gången var det mycket mer lättkontrollerat eftersom jag inte har några direkta läggningar åt killar :)
Kort och gått får jag väl säga att det är rätt kul att gå på massage, hoppas du får njuta lika mycket som jag!