• Mellansyster

Ni som har Bugaboo vagn! Erfarenheter?

Var inne och kollade vagn idag och fastnade mest för en Bugaboo -
    verkar vara otroligt smidig! Men huuuu så dyr......
    Är det någon som vet mer om dessa vagnarna? Är de värda priset?
    Nack/fördelar? Jättegulligt om ni vill svara så man inte gör ett felköp!

• Svar på tråden Ni som har Bugaboo vagn! Erfarenheter?
  • Persillade

Stargirl: trevligt!!

Nu blev jag ju nyfiken, vilken/-a färger valde ni sedan?

• Gravid Rystall

Har ni sett den undersökningen som Dagens Nyheter presenterade för ett par veckor sedan? Där fick tyvärr Buggaboo Camelon underkänd då hjulen kollapsade omgående vid deras uthållighetstest. www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=512830

• Pixibelle

Ja fast läs nu på www.bugaboo.com gå in på "sweden" och news så ska ni få läsa ngt spännande *s*

• Stargirl

Persillade: Nästa färg var nog gul och sedan sand, röd och nu orange. Har sålt den blå och den röda. Nu har jag gul, sand och orange kvar. Nu vill jag ha den gröna oxå....

• Gravid Rystall

Pixibelle: Åh Det var ju jättebra. Jag vet flera som har köpt den vagnen så det var ju verkligen lugnande besked. Tack så mycket för infon

• snart tre

Jag har en BB Frog som jag är jättenöjd med - har nu rullat i sex månader utan minsta problem. Min son älskar att sova i vagnen, både i liggdelen och nu i sittdelen. Med alla smarta funktioner är den definitivt värd sitt pris tycker jag.

Gravid Rystall: Som ett svar på din kommentar. Kolla här:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m7119643.html

• Persillade

Pixibelle: Vad bra, tack för infon!

Jag har i och för sig inte känt mig särskilt orolig med anledning av den där testen som cirkulerat sedan jag fick veta hur den gått till, men det är klart att man nappar på ett par extra "skandinavien-hjul"!
    (Kanske tur att man beställde BB:n i butik i Sverige och inte på nätet från Holland då?)

Stargirl: Oj, du har verkligen hunnit med! Hur länge är det egentligen som BB Cam har funnits på marknaden?...

• snart tre

Sorry Gravid Rystall: Såg inte ditt andra inlägg (får skylla på abnorm trötthet...)

• Stargirl

Persillade: Jag har haft min sedan april 2005. Så jag har haft den ett tag nu

• Gravid Rystall

Snart tre: Det är lungt, händer oss alla i mellanåt. Lite för mycket text ibland.

• Lilla Sanna

Har ingen erfarenhet för bebisen ligger och simmar i magen ännu. Men alla mina vänner som har en Bugaboo är supernöjda. Sen så behövde vi en liten och smidig vagn ett klart plus är att dne är SÅ SNYGG *s*

Svar på tråden Ni som har Bugaboo vagn! Erfarenheter?