• Äldre 26 Jun 10:46
    12065 visningar
    9 svar
    9
    12065

    Första tv spelet, vilket är lättast bäst o roligast ?

    Jag köpte nyligen ett xbox med Kinect (rörelsecensor). Till det finns en hel del roliga spel. Själv kör jag Dance Central, det borde en någorlunda taktfast femåring klara på easy. Med sensorn följer Kinect Adventures, som är jätteroligt även för små barn. Det finns även Kinectimals, som jag vara sett lite av på Youtube, men det verkar bra! Mina barn har ett Disney Pixar-spel också, men det verkar de inte tycka är så kul.

    På xboxen kan man givetvis också spela vanliga spel med handkontroll, men jag har sett i recensioner att många tycker att originalhandkontrollen är lite för stor för små barn. Min 8-åring har inga problem, vad jag kan se, men det kanske finns att köpa andrapartskontroller.

    Till xboxen har 8-åringen nyss fått Skylanders Giants, vilket är väldigt poppis hos honom just nu. Det är på svenska, vilket är bra när de inte kan engelska.

  • Äldre 26 Jun 16:04
    #5
    straw2008 skrev 2013-06-26 11:27:44 följande:

    Ok vi kommer köpa det i sommar, nyaste versionen är nog inte viktigast för oss. tack
    Tror att inlägsskrivaren menar att priset på xbox360 kan sjunka när den nya konsollen släpps. Personligen tror jag inte att det blir så himla stor skillnad, faktiskt.
  • Äldre 26 Jun 16:09
    #6

    Vi handlar mycket från Inet, som har den överlägset bästa webshopservicen: http://www.inet.se/produkt/6331012/xbox-360-4gb-kinect-inkl-disneyland-kinect-adventures

Svar på tråden Första tv spelet, vilket är lättast bäst o roligast ?