• Johanna Fotograf

Fotoskola med Samsung - Lektion 5: Humöret

Hej! Nu fortsätter fotoskolan med lektion 5: Humöret. Läs mer om tävlingen och klicka in dig till lektionen nedan. Du har möjlighet att tävla med egna bilder som du lägger upp här i tråden! Du kan lägga upp hur många bilder du vill. Gör dem 500 px breda om du har möjlighet för att de inte ska beskäras i tråden men det är inget måste, jag ser hela bilden när jag bedömer.

I fotoskolan får du lära dig att fotografera dina barn som ett proffs. Under tio lektioner får du ta del av konkreta och personliga tips från mig som har mångårig erfarenhet av barnfotografi och regelbundet håller fotokurser i barnfotografering. Lär dig om teknik och komposition för att lyckas föreviga de mest minnesvärda stunderna i ditt barns uppväxt. 

Varje vecka kommer en ny lektion upp, för varje lektion (totalt 10 st), utser jag en deltagares bild som automatisk går vidare till final och efter 10 veckor har chans att vinna en alldeles egen Samsung NX300. Finalisten utses i början av varje ny vecka och finns i slutet av aktuell tråd.

Här hittar du medlemsgruppen: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/fotoskola-med-samsung-123477

Här hittar du veckans lektion: www.familjeliv.se/Kampanj/1.2220165

Varmt lycka till!

• Svar på tråden Fotoskola med Samsung - Lektion 5: Humöret
  • vampyria2

Att Moa hade ett humör som inte var att leka med syns lång väg på det här kortet, nästan så att jag som mamma blev rädd för henne
  • vampyria2

Den här är söt också, lilla tjejen är så arg på Loke som vägrar att vakna, jag har inte en aning om vad vad hon sa till honom men arg som bara den lät hon

Så här såg Loke ut varje dag förra veckan när jag lämnade honom på dagis, han ville verkligen att jag skulle förstå att han var så ledsen över att behöva vara där och leka och ha kul....jag gick runt hörnet och tjuvkikade, tog inte många sekunder förrns han hade glömt bort att vara ledsen och lekte med de andra och hade super kul  

• vampyria2

Hm är det inga fler som vill lägga upp bilder är ju tråkigt om det bara är jag juu Drömmer

Det är lite svårt att hitta trådarna, du kan inte höra om de inte kan bli såna trådar som är fästa istället, jag tror att många vill vara med men som sagt de är lite svåra att hitta...eller är det bara jag som är lite korkade kanske haha Solig

• melinda88

Nu är du inte ensam vampyria2 :)

Här kommer en bildbomb för jag har haft så svårt att välja bilder då det finns så många på min älskade sons svängiga humör. Det kan kännas dumt ibland men det är så roligt att fota hans starka uttryck och känslor :)

När han blir arg så rynkar han ihop hela ansiktet och gör samma min som han gjort ända sen han föddes :)

Smaskar på en god mangokärna :)

Ilsken över att vovven snodde hans pinne.

Dumma mamma som inte tar upp honom direkt ur sängen utan tar bilder istället...

Tittut!

Ingos favoritprogram Tutitu. Har ingen aning om vad det är som är så fascinerande men någonting är det tydligen :)

• vampyria2
    melinda88 skrev 2013-07-02 16:58:22 följande:
    Nu är du inte ensam vampyria2 :)

Här kommer en bildbomb för jag har haft så svårt att välja bilder då det finns så många på min älskade sons svängiga humör. Det kan kännas dumt ibland men det är så roligt att fota hans starka uttryck och känslor :)

När han blir arg så rynkar han ihop hela ansiktet och gör samma min som han gjort ända sen han föddes :)

Smaskar på en god mangokärna :)

Ilsken över att vovven snodde hans pinne.

Dumma mamma som inte tar upp honom direkt ur sängen utan tar bilder istället...

Tittut!

Ingos favoritprogram Tutitu. Har ingen aning om vad det är som är så fascinerande men någonting är det tydligen :)

Härligt att jag slipper vara själv  härliga bilder förstår att det  var svårt att välja
  • Wilma45
    vampyria2 skrev 2013-07-01 16:03:29 följande:

Att Moa hade ett humör som inte var att leka med syns lång väg på det här kortet, nästan så att jag som mamma blev rädd för henne
    Och hon matchar ju texten på tröjan! Underbar bild!
  • vampyria2
    Wilma45 skrev 2013-07-02 19:44:35 följande:
    Och hon matchar ju texten på tröjan! Underbar bild!
    Haha du har så rätt, det har jag inte ens tänkt på tidigare
    Det är hennes bonuspappas band som heter så, vi skulle gå och se en av hanns spelningar, därför hon är lite "utspökad" med tuppkam och band-tröja  Solig
  • Boothwalker
    http://www.familjeliv.se/hem/boothwalker/gallery/phpeq2pzb.jpg
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
Svar på tråden Fotoskola med Samsung - Lektion 5: Humöret