Slampigt med korta shorts?
Jag är så förvånad över min pojkvän, han tycker sällan jag ska ha klänning eller kjol.
Jeans och linne är jag snyggast i enligt honom.
Han bryr sig heller inte om sexiga/snygga underkläder, " dom ska ju ändå av sen.. " , menar han.
Egentligen borde jag vara väldigt nöjd å ha en sån kille som inte bryr sig så mycket om att man ska vara " finklädd " osv, för det är ju skönt att veta som tjej
Men nu när det är otroligt varmt har jag flera gånger tagit fram klänningar å jeanskjolar och frågat vad han tycker, då säger han bara att " Nä gumman, jeans å linne är du allra finast i " .
På senare tid har jag varit jättesugen på ett par sånna där korta jeansshorts ( som typ alla tjejer har på stan! ) , och drog med honom i en klädbutik å letade fram supersnygga korta jeansshorts.
Han ville att jag skulle testa.
I provrummet sa han " Nää.. Inte snyggt alls " .
Nu några dagar senare har jag kollat efter sånna på nätet å frågat om han tycker jag ska beställa, återigen säger han nej.
Igår frågade jag honom lite surt " Varför vill du aldrig att jag ska ha korta jeansshorts för? Har jag så fula ben?! " ..
Då svarade han " Nej, helt ärligt, jag tycker det är sååå jävla slampigt med tjejer som har sånna på sig, ser ju fan ut som att dom går runt i trosor å linne bara!! " ..
( Föresten har han aldrig shorts heller, bara jeans )
Jaa, vad säger man?
Jag älskar honom över allt annat på hela jorden men hans klädvärderingar är lite skumma..