Någon gravid från Lindesberg här???
Hej hej.. undrar bara om det är någon från Lindesberg som är gravid och vill prata lite om allt eller inget?? :)
Själv är jag i v.17 nu..
Hej hej.. undrar bara om det är någon från Lindesberg som är gravid och vill prata lite om allt eller inget?? :)
Själv är jag i v.17 nu..
Ingen från Linde eller runt omkring??
Och jag hittade hit :)
Hellu :) hur är allt idag? :) själv ska man snart iväg till jobbet igen! inte lika trött och omotiverad som ja var igår..
Meen kan ju vara för att ja vet att ja är ledig tills nästa söndag nu :) yaay :D haha
Imorgon går ja in i vecka 16 (15+0) :)
Hej hej! :) va kul.. då slipper man "kapa" den andra tråden.. kändes lite taskigt.. :P
Jodå, det va en jobbfest på min sambos jobb i lördags så igår vart det bara soffan.. man blir ju helt slut av sånt där nuförtiden.. :)
själv då? Har du nåt illamående eller så?
skönt att va lite ledig så man kan vila ordentligt.. har nog aldrig känt mig så trött som nu.. :)
Börjar magen växa lite nu då? det går ju ganska fort from v.16 typ..
Går in i v. 24 imorgon och känner mig helt spänd över magen.. :P
Vecka 16 (15+1) syns mest när ja drar in magen (vilket ja gör på båda bilderna) då jag e lite tjockis sen innan ;)
Lite skillnad jämfört med sist ja tog bild :) v14 (13+6)
Fina bilder..!! :) Det hade växt emellan de 2 bilderna!
Det blir lätt så i stora trådar.. om det ska bli nåt där måste man skriva dygnet runt känns det som.. :)
Illamåendet är nästan borta för mig nu.. skönt!
Trött är jag jämt känns det som men nu är jag mest orolig för vad som händer i min kropp..
var på akuten i 12 timmar igår med smärtor i övre delen av magen.. :(
dom röntgade mina lungor för att kolla efter blodpropp men hittade inget!! tack för det!!
Men fick ta massa prover och förhöjda levervärden, måste åka tillbaka till akuten nu och göra ultraljud av levern och gallan.. :( + nya prover.. hoppas bara jag inte behöver sitta där och fasta hela dagen.. då dör jag fan snart..
fick göra det igår..
fortsättning följer! Hoppas du mår bra iaf och slipper sånt här skit..
skriver när jag har lite tid över igen..