Inlägg från: marreparre |Visa alla inlägg
  • marreparre

BF Mars 2014

Hej tog ett test i morse som visade svagt pluss dock inte säker på om det är ett spöksträck eller inte.
    Tog senare ett test samma dag fast senare dock negativt , hade ÄL den 19/6 så mensen skulle komma den 3 dock har ingen mens dykt upp än. Ska tillägga att jag slutade med mini.pe i april har dock haft 2 mensar efter dess och väntar nu min tredje.

VAD TROR NI??? 

Bifogar bild neda. 
    Sträcket sysn väldigt suddigt på denna bild men var starkare i verkligheten.

• marreparre

Jo jag tyckte också det var väldigt långt ner men känns så lustigt när min mens inte har kommit på snart 3 dagar.. kroppen spelar mig spratt!

• marreparre
    Hallonet skrev 2013-07-04 19:57:49 följande:
    Här vill jag vara med! Letade efter en marstråd förut men hittade ingen så jag startade en egen men hänger hellre med er. Plussade igår på Bim -2, visste att det skulle bli positivt. har varit gravid 4 ggr men aldrig gått hela vägen, så vi har inga barn sen innan. Jag har struma och den kan orsaka missfall, MA och ofostrigt och jag behandlades inte för sjukdomen så det är nog orsaken till mina problem innan. Nu går jag på levaxin för struman, progesteron för att äl saknats i sex mån (efter ofostrigt i nov) och fragminsprutor för att motverka proppar (för säkerhets skull). Jag är vid gott mod och tror verkligen att vi denna gång kommer få vårat efterlängtade barn!

Grattis alla!
    Det kommer ska du se! HÅLLER TUMMARARNA!! :D:D
  • marreparre

En till fråga om någon vet , Jag hade mens 29 april , sen 5 juni. Hur ska man räkna då slutade med mina p piller vecka innan så 22 april ungefär. Hur ska man då veta när man ha ägglossning. Var hos gyn den 18 juni och då sa hon att en äggblåsa var 2 cm. och att dom släpper runt då. Jag blir inte klok förstå nada!
    Haha.. Hjälp! 

• marreparre
    marreparre skrev 2013-07-04 20:54:30 följande:
    En till fråga om någon vet , Jag hade mens 29 april , sen 5 juni. Hur ska man räkna då slutade med mina p piller vecka innan så 22 april ungefär. Hur ska man då veta när man ha ägglossning. Var hos gyn den 18 juni och då sa hon att en äggblåsa var 2 cm. och att dom släpper runt då. Jag blir inte klok förstå nada!
    Haha.. Hjälp! 
    hjälp.
  • marreparre

Haha.. Hjälp! 

• marreparre
    Nosen skrev 2013-07-04 23:57:35 följande:
    Jag  vet at tmed Cerazette så kom ägglossningen igån mellan 7-17 dagar efter kvinnorna i den studien slutat med pillrerna. Men eftersom det inte står i förskrvarfass hur måna personer studien gjordes på, så vet jag itne hur stor sannorlikhet det är att just DIn ägglossning startar mellan 7-17 dar efter p-pillerslut. Och det gäller bara Cerazette, vet ej när det gäller övriga p-piller eller minipiller.
    Jaha.. nä gick på minipe , och haft två blödningar sedan dess. Men har ingen koll hur stor äggblåsan är när den släpper.( vid ägglossning ). Aja , antigen är jag väl på tjocken , eller så är mensen bara försenad. :)
  • marreparre

Hej , jag har en fråga grav test som dom kollar genom blodprov hur pass tidigt ger de utslag? 

Svar på tråden BF Mars 2014