• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Mom14

Grattis alla :)

Jag är så otroligt trött och sen går hungern in ibland Annars inget. Lite ont i ryggen iofs men vet inte om det handlar om foglossningar eller ej. Hade det med dottern :-/

3längtan skrev 2013-07-02 10:10:53 följande:
    Hej. Plussade i fredags. Har två tjejer på 5 och 2 sedan tidigare. Borde bli runt 6:e mars denna gången om allt vill sig väl.
    Jag har också runt 6 mars ;) Hihi 

• Mom14
    marreparre skrev 2013-07-04 17:53:05 följande:
    Hej tog ett test i morse som visade svagt pluss dock inte säker på om det är ett spöksträck eller inte.
    Tog senare ett test samma dag fast senare dock negativt , hade ÄL den 19/6 så mensen skulle komma den 3 dock har ingen mens dykt upp än. Ska tillägga att jag slutade med mini.pe i april har dock haft 2 mensar efter dess och väntar nu min tredje.

VAD TROR NI??? 

Bifogar bild neda. 
    Sträcket sysn väldigt suddigt på denna bild men var starkare i verkligheten.

Testa igen om några dagar :) tycker jag skymtar ett streck till men tycker det verkar så långt ner?! 
  • Mom14
    marreparre skrev 2013-07-04 19:02:28 följande:
    Jo jag tyckte också det var väldigt långt ner men känns så lustigt när min mens inte har kommit på snart 3 dagar.. kroppen spelar mig spratt!
    Det kan vara att du inte fått tillräckligt med hormoner.. jag plussade med dottern i vecka 6-7 och inget innan det. Nu plussade jag i vecka 4+4 :) 
  • Mom14
    3längtan skrev 2013-07-04 19:50:06 följande:
    Mom14: ta ett nytt test om några dagar. Se till att använda morgonen. Om det är en liten på ge så kommer pusslet ska du se.
    Jag har redan plussat ;) Hihi
    Hallonet skrev 2013-07-04 20:13:48 följande:
    Tack och tack detsamma! När har ni bf? Min app ( ) säger att jag har bf 17 mars. Hade äl på självaste midsommarafton.

Enligt min app så har jag BF 6 mars men enl. familjeliv 5 mars :) så 5-6 dagar innan dotra blir 2 år :P 
  • Mom14
    sweeet85 skrev 2013-07-04 21:20:26 följande:
    Hej och välkomna alla nya. Roligt att vi börjar bli ett gäng här inne.  Så vi kanske ska göra en bf lista.
    Jag börjar med en lista uppe vid texten så får ni skriva igen så ska jag försöka hinna med så gott jag kan :) 
  • Mom14

Eller ja det funkar inte då kommer det stå att jag har en tilläggskommentar för varje ny uppdaterin. Inte så haj på detta. Kanske skriva i kommentarenrna här eller ska vi göra en ny grupp för just BF listan? vad tycker ni? :) 

• Mom14

Hej och välkommna alla plussande :) Var roligt att vi har blivit en del! :) 

Jag vågar inte skriva in mig riktigt än, för vill hålla lite hemligt för familjen och är rädd att möta sambons syster på MVC inom iallafall 1 vecka då hon kanske får komma på BB-hemvård (kommer en kusin när som helst nu) som de har på MVC. Men sen så ;) 

Ska be om en vaginalt UL då jag egentligen inte vet om min menscykel är 23 eller 28 dagar.. är det 23 så är ju BF tidigare (28 feb) men om man räknar ut med 23  i cykel så står det att jag skulle ha min mens den 25 maj men fick den 30 maj så .. känns konstigt men ja, jag vill ju se om det finns en krabat där inne :) 

• Mom14
    Hallonet skrev 2013-07-05 20:27:37 följande:
    Hoppas alla skriver ner sig i datumordning, så himla mkt lättare att följa vem som står näst på tur. Baby
    Hahah, ja näe... SÅ tidigt kanske man inte vill outa sig.  
    Ja då håller man koll mer :) 

haha ne vill vänta och överraska :)
    Hur har ni tänkt göra med att berätta? =) Och när?

Jag tänkte mig att vi ska ta det när alla är samlade och ha en "storasyster" tröja på dottern :-P När vet jag inte, min mage är så uppsvälld på kvällarna att man kan tro jag är i vecka 20 hahah :( 
Svar på tråden BF Mars 2014