Inlägg från: Serahjay |Visa alla inlägg
  • Serahjay

BF Mars 2014

Hejsan! Tänkte våga mig på att presentera mig redan nu. Jag har inte plussat än men hoppas på plus snart. testade mig idag men visade neg änsålänge. Om jag plussar nu kommer jag ha bf den 17 Mars. 
    Så tidigt än. (3+4) 

Har en dotter som är 19 mån. Jag plussade svagt på BIM med henne så jag är väl en låghormonare.
    Får vänta en vecka till och se. Hoppas på att jag får följa med på resan tillsammans med er och era tjocka magar!

Vi bor i Malmö.  

• Serahjay

Kanske ska berätta varför jag tror att jag är gravid. 

Vi hade sex när jag hade ägglossning och nu har jag molande värk i magen och ryggen. Mår illa och kräks.
    Lätt yrsel oxå. Hoppas på det bästa! 

• Serahjay
    3längtan skrev 2013-07-06 11:47:45 följande:
    Jag har börjat få konstant molvärk ungefär som mensvärk. Orolig men blöder ju inte så jag försöker intala mig att det är växtvärk. Nån Anna som har så, haft så med tidigare barn?
    Det är fullt normalt. Livmodern växer så då får man växtvärk. Kan värka till i ryggen med. 
    Men får du svåra smärtor så får du ju såklart åka in och kolla upp det.
    Men vanlig "mensvärk" är fullt normalt. 
  • Serahjay
    Serahjay skrev 2013-07-05 18:42:50 följande:
    Hejsan! Tänkte våga mig på att presentera mig redan nu. Jag har inte plussat än men hoppas på plus snart. testade mig idag men visade neg änsålänge. Om jag plussar nu kommer jag ha bf den 17 Mars. 
    Så tidigt än. (3+4) 

Har en dotter som är 19 mån. Jag plussade svagt på BIM med henne så jag är väl en låghormonare.
    Får vänta en vecka till och se. Hoppas på att jag får följa med på resan tillsammans med er och era tjocka magar!

Vi bor i Malmö.  
    Japp jag hade rätt! Jag är med barn! Woho.
    Får man lov att hoppa in nu? :D
  • Serahjay

Jag mår illa och kräks nästan varje morgon. Mår illa från och till under dagen.

Molvärk i mage och rygg från och till.

Ådrorna börjar synas mer. På hela kroppen den här gången. Första graviditeten så var det bara på brösten och upp mot bröstkorgen som syntes. Nu är mina fötter blåa för ådrorna syns. Magen har svullnat med...

• Serahjay

Varför inte lägga in bilder i denna? Blir ju jobbigt att hålla reda på alla trådar. :s

• Serahjay
    Afla skrev 2013-07-09 17:17:21 följande:
    Det gör säkert inget att ni utan syskon är med här också :)

Jisses vad trött jag varit idag, är ju bara på 4+2 idag. Skönt att ha semester snart om tröttheten ska komma redan :)

Jag har oxå varit astrött hela dagen. Fick sätta på en film till mi dotter och gå o lägga mig. Orkade inte ens stå upp..
  • Serahjay

När slutar barn sitta i vagn? Vår dotter kommer va 2, 5 när nya bebisen ploppar ut. Måste man ha syskonvagn då eller räcker det med ståbräda?

• Serahjay
    piiiinkcat skrev 2013-07-11 22:48:47 följande:
    jag är i v 3+0 idag... och jag är verkligen jättesvullen nu... är det möjligt? illamåendet håller i sig och magen är aldrig lugn... det bubblar och har sig... min jobbkollega undrade vad jag ätit för något... jobbar på kontor. brösten är dock inte så ömma... nu undrar man ju hur allt ligger till... är det en liten ärta därinne tro..? måste testa senast måndag enligt min doktor

Jag ska vara i vecka 5 om allt går vägen. Min mage svullnar jättemycke på eftermiddag/kväll så det ser ut som om jag vore gravid i vecka 25. Så ja.. det är nog möjligt...:)
  • Serahjay
    Ekorren91 skrev 2013-07-13 09:24:52 följande:
    Heej. Jag hänger på här :) Skriv in mig i BF listan.

Jag har BF 18 mars och väntar mitt andra barn (om allt går som det ska)..

Jag hade tre dagars bruna flytningar, någon mer här som haft det?

Är lite orolig utav mig men det ska nog gå bra.

Jag har en dotter på 4 år sedan tidigare :)

Spännande !! :D 

Brunt blod är gammalt blod aka ofarligt. Många blöder när man egentligen dka ha mens. Min svägerska har blödit i 12 dagar nu och är i vecka 9. Har varit på två vul men allt ser bra ut. :)

Däremot var nog mitt plus ett falskt plus så tyvärr får jag dra mig ur. :( känns ledsamt..
  • Serahjay

Däremot var nog mitt plus ett falskt plus så tyvärr får jag dra mig ur. :( känns ledsamt..quote=70471037][quote-nick]Hallonet skrev 2013-07-13 10:04:16 följande:[/quote-nick]Men! Hur har du upptäckt det? Har du börjat blöda eller så? Vad trist...  Nästa gång är det din tur! Kram och lycka till!

Ja har fått rosa flytningar plus att inga andra test blir positiva. :( känner mig så lurad o sviken..

• Serahjay
    Hallonet skrev 2013-07-13 11:37:54 följande:
    Ok, jag fick för mig att du redan passerat för ngn dag sedan.

Nej. Har dock räknar BIM-4 osv. :) har en lång cykel så bim är idag. Men var nyss inne o spydde... konstigt...
  • Serahjay

Testade med apotekets idag på morgonurin. Neg. Barnmorskan. Här på fl har inte gett upp hoppet än. Men jag börjar göra de..

Svar på tråden BF Mars 2014