Inlägg från: Ekorren91 |Visa alla inlägg
  • Ekorren91

BF Mars 2014

Heej. Jag hänger på här :) Skriv in mig i BF listan.
    Jag har BF 18 mars och väntar mitt andra barn (om allt går som det ska)..

Jag hade tre dagars bruna flytningar, någon mer här som haft det?
    Är lite orolig utav mig men det ska nog gå bra.

Jag har en dotter på 4 år sedan tidigare :)

Spännande !! :D 

• Ekorren91
    tjejhalmstad skrev 2013-07-13 14:30:52 följande:
    Hej =)

Jag är i vecka 5. De bruna flytningarna kom samma dag som mensen var beräknad. Och sen fortsatte den i tre dagar. Väldigt sparsam men den fanns där. Sen var jag inne på gyn och dom kunde då se gammalt blod i slidan. Men ingenting jag skulle oroa mig över. Barnmorskan säger att det är vanligt och helt normalt. Så jag litar på det. Så får jag se den 25e när jag ska tillbaka till gyn =)
  • Ekorren91

Hej Alla :)

Nu är jag i vecka 5+2 tror jag :P
    Jag har vart och lämnat blodprov (HcG) efter VUL förra veckan som dom inte såg någonting på. Det har stigit fint sa hon på gyn när jag ringde igår. Men det kan det tydligen göra när det är utomkveds med. 

Mina bruna flytningar hade jag bara i 3 dagar, nu ingenting :D

Vi har berättat för nästan alla vi känner att vi väntar barn. Men också vart tydliga med vad som kan hända och att det kanske inte går hela vägen. Men alla har vart glada :D Min dotter på 4 år har också fått veta. 

• Ekorren91

Hej alla.

I söndags kväll åkte jag in till akuten med kraftiga buksmärtor.
    Dock fick jag ingen hjälp. Var där i 10 timmar men gynläkaren kunde inte komma pga operation.
    Så jag åkte hem på natten/tidig morgon och ringde till gyn ang akuttid så fort det öppnade.
    Kom dit och gjorde VUL. Hon kunde se en liten blödning från livmodertappen men den var jätte liten.

Sen kollade hon runt och kunde se att graviditeten kommer från höger äggstock och att det kanske
    är därför det gör ont just där. Sen så såg hon att graviditeten sitter där den ska (i livmodern). Men det enda
    vi kunde se var gulesäcken. Fick en ny tid, så ska dit den 1 aug igen. Hoppas verkligen att jag kan få se den lilla bönan och hjärtslag =)

Idag har jag haft småsmåsmå blödningar.. :( 

Svar på tråden BF Mars 2014