Inlägg från: Malin8803 |Visa alla inlägg
  • Malin8803

BF Mars 2014

Heej :) kan man hoppa in här?
    Plussade igår morse :) Enligt appen så är BF 9:e mars.

• Malin8803
    Hallonet skrev 2013-07-07 20:30:03 följande:

Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Och grattis!

Ja, jag måste nästan hålla med. Sist kom jag till v 14 och jag måste säga att jag ser ut att nästan vara där redan nu...
    Tack :)
  • Malin8803

Vi berättade för min familj o sambons familj samma dag som jag plussade i lördags. berättade även för våra närmaste vänner.
    Facebook kommer vi vänta med ett tag innan vi går ut med där :).

Jag har inga känningar alls än så länge,svävar fortfarande på moln sen i lördags. känns helt overkligt :).

• Malin8803
    MrsLA skrev 2013-07-08 13:58:05 följande:
    Hej! Jag är också gärna med i tråden. Jag plussade igår :) Vi har en pojke på 20 månader och både han och pyret i magen har blivit till genom ivf. Det känns därför helt overkligt att vi har fått turen att få genomgå detta en andra gång. Jag känner mig dock lite orolig nu då jag mår ganska bra. Det ömmar lite i brösten emellanåt och jag mår lite illa ibland men annars inget. Vid denna tiden förra graviditeten hade jag kränkt i några dagar och mådde inte alls bra. Är det någon annan som upplever samma?
    jag har inga symptom alls än så länge. känns overkligt hehe
  • Malin8803
    Serahjay skrev 2013-07-09 06:06:16 följande:
    Varför inte lägga in bilder i denna? Blir ju jobbigt att hålla reda på alla trådar. :s
    Håller med :)
  • Malin8803

Oj hoppas inget e fel då , för jag känner inget än. Kanske trötthet lite , dock va de i lördags jag plussade . Jag hade känningar runt äggstockarna o de i ca två veckor innan beräknad mens men de har gått över nu. Hoppas de e vanligt att man inte känner nått som att känna nått såhär tidigt.

• Malin8803

För mig känns de för tidigt att börja kolla på sånt med barnvagn med tanke på vad som hände sist :/.
    Så väntar ett par veckor till :).

• Malin8803
    kgv skrev 2013-07-10 12:07:38 följande:
    Vi köpte tvillingarnas vagn bara några dagar innan de dog. Med sonen köpte vi vagn kring vecka 30 när jag började trodde på att han skulle överleva. Jag kommer definitivt inte köpa någon vagn innan vecka 30 den här gången heller. Men det är väldigt mysigt att spana och fundera

Välkommen! Hur många månader kommer det bli mellan dina då?

Aa de e de :)
Svar på tråden BF Mars 2014