Oj, vad det skrivs här.. mycket att läsa ikapp
. Hallonet: Beklagar, lycka till i framtiden.
Själv har jag mått mer illa idag, är ledig i veckan men börjar jobba nästa vecka och börjar gruva mig över hur det ska gå. Är det någon som har några tips att ta till mot illamående. För mig blir det bättre efter jag har ätit, skulle vara bra att ha något i fickan som man fort kan stoppa i sig när man mår illa, finns det någon som har något tips. Vet inte om det är att blodsockret höjs som gör att man mår mindre illa eller om det är att man mår mindre illa av att ha något i magsäcken. Någon som vet?
Jag funderar också hur jag ska göra med KUB-testet. Får göra det eftersom jag är över 35, men samtidigt så vill jag inte göra abort eller gå vidare med någon mer undersökning om KUB-testet visar på ett negativt resultat... Jag har haft ett missfall tidigare som visade sig på KUB-testet (man såg inget hjärta som slog), det gör att jag också har lite blandade känslor kring KUB, samtidigt som det gör att jag gärna skulle vilja göra ett tidigt ultraljud för att våga lita på att det slår ett hjärta där inne. Förra gången då jag fick missfall kände jag mig gravid hela tiden och jag hade ingen blödning utan fick göra en skrapning.