Inlägg från: Pineapplelemon |Visa alla inlägg
  • Pineapplelemon

BF Mars 2014

Hej hej :)

Har läst lite här några gånger men inte kommit mig för att skriva något men nu känner jag att det är dags! Hoppas det är lugnt att jag hakar på? :) Vi har en son som är 9,5 månad och även nu en liten på G som är beräknad till mitten på Mars-14. Vet inte exakt datum då min mens inte riktigt hann komma igång sen jag slutade amma sonen och detta inte var planerat (men lika välkommet för det). Men gissar på 15 Mars så får vi se sen efter UL vad som sägs :).

Ska försöka läsa ikapp lite vad ni pratat om och vilka ni är!

• Pineapplelemon

Åhnej Lovetove :( Så tråkigt!!

Då sonen kommer vara 1,5år när bebis kommer så kommer vi satsa på en bugaboo donkey. Vi kör nu cameleon och älskar den så det var inget att fundera på där för oss :) Har inte kollat runt på andra vagnar heller, haha det är donkeyn som gäller (har bara hört bra om den av alla jag känner som har den)
    Vi har även hunnit med Brio happy, som vi älskade men som sonen satt kasst i i sittdelen. Han sitter mycket bättre i camen. En brio sing hade vi medans han satt i babyskydd då man kunde klicka fast det direkt på chassit vilket var skönt när han blev tynge :)

Sjukt det känns att vara med i en sån här tråd och redan ha barn. Jag var ju nyss med i BF Oktober 2012 (är fortfarande med) och då var allt nytt nytt nytt. Ni som har syskon tätt kan ni inte berätta lite om hur det är? :)

• Pineapplelemon

Ahhh tröttttt! Vad jag känner igen mig. Minns att jag var trött med första med men det är ju jobbigare nu då man har en liten att ta hand om. Dock skönt att kunna sova när han sover. Fast idag börjar jag jobba, 4 veckor blir det då sambon är pappledig istället. Känns inte roligt men 4 veckor ska man väl klara av :) ..

Jag går in i vecka 7 idag och tycker det känns som med första. Eller har varit lite illamående i två dagar nu, minns inte att jag var det med sonen, bara att jag var osugen på lagad mat. Mer sugen på typ yoghurt/mackor osv :)

Svar på tråden BF Mars 2014