BF Mars 2014
Hej! Plussade igår, men har känt det på mig sedan den enda dagen vi hade oskyddat sex... Så jag har rätt bra koll på när det skedde :)
Det är ju så tidigt och som ni förstår inte alls planerat! Vi har två grabbar sedan tidigare. De fyller 6 och 9 under höst/vintern. Hade varit mysigt med ett vårbarn. Men för att vara helt ärlig så vet jag inte hur jag skall känna. Är snart 35 år. Stelopererad i höstas på grund av en riktigt dålig rygg. Hade precis lyckats tappa 12 kg och ville tappa ungefär lika mycket till för att läka riktigt bra...
Sedan utreds den äldsta sonen för en systemsjukdom som är ärftlig och vi är nästan 100% säkra på att det är det han har. Det är i så fall i bästa fall 25% risk att nästa barn får det. Troligen 50% när det är samma föräldrar, vilket det ju är...
Den yngste killen är född med ett obotligt ögonfel. Vågar jag satsa en gång till??? Systemsjukdomen kan bli riktigt riktigt allvarlig. Den äldste sonen har en ganska lindrig form vilket jag är oerhört tacksamt för.
Grattis alla som plussat. Jag får det till att bf blir ca 11 mars om allt går som det skall.