BF Mars 2014
Hej på er. Jag plussade igår och vår dotter på snart 4 år kommer få ett litet syskon i Mars :) 29 mars om jag har räknat ut rätt :)
Kram Jessica
Hej på er. Jag plussade igår och vår dotter på snart 4 år kommer få ett litet syskon i Mars :) 29 mars om jag har räknat ut rätt :)
Kram Jessica
Nu är jag uppe. Vaknade av att jagvar jätte hungrig. Så det var ju bara att stiga upp och äta :)
Är det någon mer som är väldigt gasig i magen? Jag är det, och det kan vara lite svårt att kontrollera 
Nu längtar jag ännu mer efter att få se mitt lilla knyte :)

Nu börjar jag bli lite orolig.
Jag fick ett svagt plus när jag testade mig i Måndags. Jag har ömmande bröst och känner mig lite små svullen. har som molnande värk, men har dock inte så mycket flytningar. Den är genomskilning dock. Inget illamående, är ganska så trött. lätt irriterad.
Så många tankar i huvudet , som att jag kanske inte är gravid o.s.v.
Ska jag göra ett nytt test kanske?
Styrkekramar till dig!
Själv börjar jag må väldigt illa. Inget på morgonen på på dagen och kvällen . Tips? Mådde inte illa under min första graviditet.
Tack alla idag för stöttningen. kul att ni har tänkt på mig idag.
Usch vilken dag ,vilken nervositet o oro o ångest o tårar o allt va de har varit idag.
Men så skönt att man kunde se hjärtat ticka på :).
Dock kan tjurkärringen ta pension. hoppas man aldrig får henne igen,ingen medkänsla eller nått.
Men nu kan jag andas! Har även köpt postafen mot illamående som ska testas när jag mår illa.
Idag har jag inte mått illa alls eller haft nått,har varit fullt upp med oro o allt så har inte tänkt nått på de.
Hej tjejer.
Jag plussade ju i måndags, det var ett svagt plus , men man ser att det är ett plus om man tittar. Men i alla fall, jag gjorde ett till idag. Och det visade negativt :(
Har ömma bröst och är trött. Vet varken ut eller in just nu
Godmorgon. Det blev ett svagt pus :) så förhoppningsvis är allt som det ska :)
plus ska det ju stå :)