• yeenie

BF Mars 2014

Hej! Här är en till med BF i mars Detta blir tredje barnet, de andra är snart 5 och 3. Var på inskrivning idag. Allt känns så spännande, även fast det är tredje gången!

• yeenie

Novalie2013: Tack

Förra graviditeten gjorde jag ett vanligt ul i v 9, så det går. Från v 8+0 går det.

• yeenie

Novalie2013: Tack

Förra graviditeten gjorde jag ett vanligt ul i v 9, så det går. Från v 8+0 går det.

• yeenie

Lycka till idag Malin8803! Jag håller tummarna för att allt går bra.

• yeenie
    Malin8803 skrev 2013-08-01 14:17:36 följande:
    Tjurkärringen såg ett hjärta som ticka o vi med:).

Jag grät as mycket o hon hade ingen förståelse. Men nu e de gjort o vi kan slappna av äntligen! Men hon borde inte ha fått jobba där.

Vad skönt! Nu kan du slappna av :) Vilken vecka är du i?
  • yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-08-02 10:09:20 följande:
    Igår knäppte jag kort på min svullna mage .. Tänkte knäppa ett i månaden eller så.. Förra gången vart det typ 4 foton så lite glömsk då tror jag

Å sen blir jag så frustrerad att det inte finns en app jäkel för att få tvillingar ... Har letat överallt känns det som... Ingen som vet om de finns?

Oh, väntar du tvillingar? Det har inte jag fattat Spännande!

Idag har jag en massa stick i nedre delen av magen, det känns lite smått obehagligt...
  • yeenie
    Jessspaaa skrev 2013-08-03 08:10:20 följande:
    plus ska det ju stå :)

Jessspaaa skrev 2013-08-03 08:09:39 följande:
    Godmorgon. Det blev ett svagt pus :) så förhoppningsvis är allt som det ska :) 

Hoppas! Har du provat att testa med ett digitalt?
  • yeenie

Här mås det bara bra, är knappt ens trött längre. Orkar dock inte bli nojig, försöker bara njuta av att orka leka med barnen :)

Vi tar nog reda på könet, tråkigt kanske men jag är för nyfiken . Fattar inte hur jag kunde hålla mig med första barnet. Då kände jag iofs på mig att det var en tjej och det var det ju också....

• yeenie

Döper ni förresten era barn såhär sent Novalie2013 och Marinero? Eller hur gamla är de? Ursäkta konstig fråga, blev lite förvirrad

• yeenie

Novalie2013: Nej, 7 månader är inte sent :) Visste inte att din dotter var så liten. Vad roligt att ni får syskon så tätt!

Marinero: Aha, ni ska gifta er Grattis!

Svar på tråden BF Mars 2014