• Anka77

BF Mars 2014

Hoppar in här 😄 plussade i helgen, bf 24/3 med barn nr 4. De andra är födda -02, -05 och -11 Lite illamående och växtvärk, annars inga symtom ännu

• Anka77

Det här är mitt femte graviditet, har tre barn och haft ett missfall, och ingen av graviditeterna har varit den andra lik

Att symtomen kommer tidigare el starkare med andra barnet är inget konstigt, kroppen känner igen allt från förra graviditet. Med mitt första köpte jag mammakläder runt v 25, med de andra har jag fått börja i v 8 då vanliga byxor tryckt så på livmodern.

• Anka77

Första jobbdagen + illamående mest hela tiden = ingen rolig kombo ????Drack kaffe vid fikat ???? måste nog byta till te snart fast då blir jag avslöjad på jobbet, haha! Hade tänkt å vänta lite innan jag ska berätta, går i v 7 imorn. Hur mår ni andra?

• Anka77
    lills skrev 2013-07-31 07:26:15 följande:

Svart med off white sufletter:) Tänkte börja använda den till sonen som singelvagn direkt när den kommer:)

Åh så snyggt! Vart beställde du? Går i samma funderingar här ;)
  • Anka77

Usch idag är jag sådär extremt trött, har legat i stort sett hela dan och det känns som att jag skulle sova dygnet runt. Jaja, snart kommer regnet och jag slipper iaf dåligt samvete över att jag inte orkar gå ut

• Anka77

Här erbjuds det gratis till alla, men jag vet inte. Vad gör man om det visar hög sannolikhet? Jag får sämre siffra pga ålder oavsett (36 år) antar jag. Då ska man gå vidare med andra prover med risk för missfall... Svårt!

• Anka77

Skriver inte så ofta här men följer ;) bor i en mindre stad i Värmland med man och tre barn i hus, nr 4 på g alltså ;)

• Anka77

Jag kommer inte kunna hålla detta hemligt så länge till, är i v 9 nu och det är flera på jobbet som redan räknat ut. Magen är gigantisk på eftermiddagen, så egentligen är jag mer förvånad att det inte varit fler som frågat ;)

Det gör mig inget om folk vet. Hade ett ma för några år sen i v 13, det var skönt att alla omkring visste för det var jobbig tid. Och skönt å slippa förklara då...

• Anka77

Hur har ni det med cravings? Jag är grymt sugen på saltgurka, sylta, makrill på burk och saltlakrits! Konstant och just nu finns inget av det hemma, maken jobbar natt så jag kan inte ta mig till affären heller :(

Svar på tråden BF Mars 2014