BF Mars 2014
Jag fick ett plus den 1/7 och väntar nu ett syskon till mitt lilla busfrö som är 20 månader.
Jag fick ett plus den 1/7 och väntar nu ett syskon till mitt lilla busfrö som är 20 månader.
Jag är i V.7 och jag är så himla trött, sover middag mellan 10-13 och går ändå och lägger mig kl 18 ibland. Annars mår jag ganska bra faktiskt 
Vi hade också tänkt att vi skulle berätta för vänner och familj efter v.12 men när man känner sån stor glädje och lycka är det svårt att vänta :) Så vi berättade det förra veckan och alla blev superglada!
Idag är man hemma ifrån jobbet. Har haft migrän/illamående/halsbränna och trött i kroppen. Förra graviditeten så mådde jag jätte bra och märkte inte ens av att jag var gravid. Det ända jag hade problem med var foglossning ifrån V.16. Nu känns det som man har allt och går in i V 10 imorgon. Usch va jag låter negativ men just nu känns det inte så lätt. Men trotts Migrän/illamående/halsbränna så har jag det största leendet och klappar på lilla magen!
24 år och bor i Dalarna med sambo och vi har en son sen tidigare och två galna katter 
Är i V 11 (10+4) idag och om 30 min så blir det promenad ner till MVC för inskrivningsamtal
Blev inge inskrivningsamtal idag! Dom hade tydligen gett mig fel datum och jag som hade ordnat med barnvakt och sånt....blev lite smådrygt! Men det är bara att prova på nytt imorgon igen :)
Jag ser din bild Novalie2013 :) Ja det kan ju vara dags och berätta, nu när du ska ha tvillingar fick du något annat beräknat datum då? eller går man 40 veckor med tvillingar också?