BF Mars 2014
Hej. Hoppar också in här. Fick plus den 29juni. Men är nu orolig för missfall :( Har börjat få lite ljusbruna flytningar och även igår kväll en gång en liten rosa flytning. Någon mer som fått sånt som kan stilla min oro?
Hej. Hoppar också in här. Fick plus den 29juni. Men är nu orolig för missfall :( Har börjat få lite ljusbruna flytningar och även igår kväll en gång en liten rosa flytning. Någon mer som fått sånt som kan stilla min oro?

Jag har lite molvärk som kommer och går, ont i ligament och nu gör även bröstvårtorna ont - kunde inte ha lakanet liggandes mot bröstet inatt för då värkte de. Har ni andra märkt nått på vikten? Går in i vecka 8 imorgon. Magen blev tidigt uppsvullen och kan redan ha byxor som var för stora åt mig innan då jag gått ner i vikt tidigare. Men vikten är den samma. Slår på ett halvt kg eller nått hg imellanåt. Men har stått på samma nu ett tag.
Så den uppsvullda magen har inget med vikten att göra.
Har ni andra berättat att ni är gravida för de närmsta? Funderar på att göra det idag när släkten kommer hit. Men är bara i v.9 (8+nått) I vilken vecka berättade ni? Har börjat tveka lite om ifall man ska vänta ändå till v.12-13..
Okej får väl se hur vi gör om vi berättar idag eller vad :P
Ni som skriver att ni har svårt att dölja det pga magen. Är den så svullen då? Har ni ökat något i vikt? Men ni är klart 1-2 veckor innan mig. För visst min mage är svullen men har ännu inte gått upp nått, men använder mina jeanstights med rejäl resår så håller magne på plats :P Lite varmt med långbyxor men vill inte köpa på mig nya kläder förens ja har fått mer mage.
Vi valde att berätta idag ändå för familj/släkt men sa att de inte fick berätta för andra ännu då jag inte kommer berätta för mitt arbete (är fortfarande föräldrarledig) så vill vänta x-antal veckor till innan de får reda på det.
Efter att alla tagit fika och satt sig och vi skulle ta till oss och sonen så bytte vi tröja på honom till den där det står -Jag sa bli storebror. Tog ett tag innan första såg och sen ett bra tag tills nån annan såg och frågade om tröjan.