Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

BF Mars 2014

Prinsessan på ärten skrev 2013-08-29 23:22:29 följande:
    Vi har tre katter. Oroar mig lika mycket för dem. Plus att de är helt jädra omöjliga att dressera. Då vi bodde i en etta innan är de vana vid att sova i våra sängar ( vi har provat allt!!! Inkl sovit med vars en vattenspruta i sängen :) nu har vi dock vant oss och jag tycker det är lite mysigt att ha dem hos oss.

Måste dock hitta en lösning när barnet kommer. Inga katter i barnsängen! :)
    Hett tips till nyfödd: kompostgaller ovanpå sängen så slipper man katter I sängen :) FUnkade tills plutt började sparka i gallret, då höjde vi upp detlite och sedan tog vi bort det. Inga missar där inte!
    Vi har hund också och var så klart också fundersamma på allergi men det har gått fint. Om dom blir utsatta som små brukar det ju också byggas massor med antikrioppar så dom klarar av det.
  • Polarlantis

AVIIIIIIIIIISSSSSSSSSS!!!!!!!!!! JAg vill också komma till den dagen jag känner min groda! V11 på tisdag men snart så kanske... Förra gången kännde jag det tidigt trots moderkakan i framvägg så kanske kanske...

• Polarlantis
    Novalie2013 skrev 2013-09-06 07:33:10 följande:
    Nu är de Inge roligt.. Blöder .. Vaknade å gick på toa å de är mycket blod... Ska ringa bm kl8 så troligtvis blir de Falun direkt .. Men nu är jag väldigt nervös att jag fått mf om inte på båda så på en .. Försöker hålla mig lugn då jag hade liknade med dottern ... Men dock typ v 10-11.. Nu är jag i v. 14+0...
    Åh nej vilken ångest! Många kramar och jag håller alla tummar för dig!!!!! Hoppas det går bra!!!
  • Polarlantis
    Novalie2013 skrev 2013-09-06 11:59:13 följande:
    Ja den är dryg, sist vänta jag i 4 timmar det vill jag verkligen inte nu!!
    Men jösses så jobbigt. Illa nog att vänta till kl11 liksom. Men å andra sidan betyder det ju att ngn som är ännu mer akut är inne...får jag hoppas och att dom inte sitter och fikar bara ! Håler tummarna!!
  • Polarlantis
    Novalie2013 skrev 2013-09-06 12:42:16 följande:
    Välkommen hit ska du va iaf sj är jag 26 bor i Dalarna, har en dotter på 7 mån å väntar barn 2 och 3 eller ja vi får se snart ...
    Bra med läkare som är mätt och alert! Hoppas du får svar snart!
Svar på tråden BF Mars 2014