Inlägg från: sandratjejen |Visa alla inlägg
  • sandratjejen

BF Mars 2014

EbbaH01 skrev 2013-08-16 10:14:28 följande:

Får man joina här? Jag är beräknad till den 25e mars v.8+4 ungefär, har inte sån dunderkoll. Nybörjare på familjeliv men vi ska flytta till uppsala och vi känner inte många. Så vår tvååring ska alltså bli storebror, han menar bestämt på att han vill ha en kille-bebis och har tjatat i många månader. Hoppas att det blir som han önskar :)

Grattis!

Ja e beräknad den 26/3 :)

Jag är v9 (8+1)

Så är du 25 borde de vara 8+2 för dig va? :)
  • sandratjejen
    SarahO skrev 2013-09-04 10:04:24 följande:

Jag måste bara få fråga en sak, om det är nån som vet eller har nån aning. Mitt illamående försvann för 1-2 veckor sen, mådde illa från början av graviditeten (V6-8,9?) och nu idag så ömmar inte brösten så som de gjort förut. Är i vecka 11 (10+5) idag. Är detta nå farligt? Om det är missfall på gång eller nåt annat, är orolig. Jag har inte ont eller nåt, och har inte blödit en enda gång sen jag kissade positivt. Det enda jag känner just nu är som en liten liten "mensvärk", men knappt märkbart. Tänkte ringa barnmorskan senare idag för å höra med henne, men tänkte om nån av er visste.

Mina bröst ömmar inte heller som förut tror inte de är någon fara för dig. (10+6) idag. Å

Illamåendet brukar försvinna för många vissa mår ju inte illa alls så de är nog ingen fara där heller :)
Svar på tråden BF Mars 2014