BF Mars 2014
Här är en till med bf i mars:) har ett barn sen innan, hoppas det är ok att jag hoppar in
Här är en till med bf i mars:) har ett barn sen innan, hoppas det är ok att jag hoppar in
Lills: mitt barn är 5år och bf för bebis blir 24 mars :)
Då det är ettagsedan jag var gravid så undrar jag om det är normalt att ha som typ menavärk? O sen lite värk/trött i svanken?
Hej! Har skrivit här nån gång, odag har jag vart på inskrivning :) vecka 5+0 gick in o vecka 6 idag
Jag tyckte med att det var tidigt men hon tyckte det var lika bra när vi ändå var där :) ska ni höra kub testet? Och vad tänker ni kring det?
Novalie kul med tvillingar :) kag mår med dåligt, mest på kvällen men det finns ju nån tablett mot illamåendet så blir det inte bättre snart så tänker jag köpa dom som barnmorskan rekommenderade för det är drygt som du säger
Anka 77 jag har med bf 24/3:)
Varför vill ni göra kubtest? Ursäkta frågerna men vi är lite förvirrade i om vi ska höra det eller inte
Navalie:
Det blir postafen för mig med nu gubben är o handlar har mått dåligt från morgon till kväll i tre dagar nu, o tycker synd om min dotter som jag gärna vill umgås med förstår ju inte varför mamma mår dåligt hela tiden o ligger i soffan vi har ju semester så vill inte ligga här o va tråkig, hoppas verkligen att postafenen hjälper
Här är en till som tappat suget helt från kaffe ,cola o cigg mår dåligt bara jag tänker på det :S bra på ett sätt då det var lätt att sluta röka :)
Novalie:
Mår du fortfarande dåligt? Jag slutade röka helt för tre dagar sedan innan tog jag max 10 bloss om dagen av sambon men nu när jag slutat röka iaf så har mitt illamående försvunnint helt :)