BF Mars 2014
Åh jag känner också bebisen nu! Sååå mysigt!
Åh jag känner också bebisen nu! Sååå mysigt!
Nu sitter jag här med min tens igen... Ajaj min rygg och mina fogar :(
V 15 idag och har foglossningar från helvetet!!!! :(
Ja usch för foglossningar... Ne jag jobbar bara lite 15 timmar per vecka o som assistent. Sen är jag föräldrar ledig. Men känna eller emot min brukare för jg får ju anpassa aktiviteterna lite. Försöker spara lite krafter för att orkar göra ngt med familjen också!
Oj här har man missat lite men vad skönt att allt såg bra ut! :)
På väg hem frän Ullared o jag tror jag ska gå av!! Min fogar :(
Men blev en del fina grejer i alla fall :) längtar till den 26 sep då är de dags för rul :D
Ja jag shoppade inget till knorten i magen idag men så fort jag vet kön så tänker jag handla ;) hoppas på pojk för dottern som är 14 månader har massor söta bebis kläder nerpackat, men kul o få handla nytt ;) o då har jag en anledning! Annars tycker min kille att det räcker med de vi har ;) o allt är ju typ rosa så han kan inte tycka att hans son ska gå runt sån ;)
Åh vad mysigt! Vart jobbar du? Vi ska beställa en syskon vagn, en city select så jag tänkte jag skulle köpa en åkpåse till den o sen ha fårskinn som dottern kan sitta på
Vecka 16 imorgon, shit vad fort de går!
Snart dags för rul :o
Inatt drömde jag om bebis att jag kunde se den i profil o sa att den var lik dottern! Vakna sen o kunde verkligen inte släppa de där... Kändes så levande!
Ligger i sängen o kollar på idol och känner en liten knort röra sig där inne!!
Hur mysigt som helst!
Ja jätte mysigt! Känns sjukt att redn gå in i vecka 16 imorgon... Snart är man halvvägS!
Nu ska jag sluta mina blå, hoppas ni som dragit på er en elak förkylning snart blir pigga igen!
Nattinatti :)