BF Mars 2014
Vecka 16 idag. o jag känner mig inte gravid alls överhuvudtaget. skum känsla . man blir ju orolig samtidigt för man inte känner några symptom alls. men bara hålla tummar att allt e som de ska .
Vecka 16 idag. o jag känner mig inte gravid alls överhuvudtaget. skum känsla . man blir ju orolig samtidigt för man inte känner några symptom alls. men bara hålla tummar att allt e som de ska .
Skönt då e jag inte ensam då.
Längtar ihjäl mig till nästa ultraljud så man får reda på om den lille mår bra eller inte.
3 veckor kvar drygt. låt dessa veckor gå fort hehe.
Nu längtar man mest efter ultraljud och sprattel eller nån likande känsla:)
Vecka 17 idag.
Och igår kväll när jag åt glass till idol så kände jag av jätte mycket fladder hela tiden. Även sambon kände. de måste ju ha varit bebis? de kändes typ bubblande o fladdrigt typ?
Jag mår bra än som att jag inte e gravid längre. har gjort de i ca en månad. det va imorse de kom en släng av illamående kunde knappt äta frukost. men nu e de bra igen. bara ömma bröst.
Gick in i vecka 18 i lördags. 1,5 vecka kvar till RUL. Längtar o e sjukt nervös samtidigt.
Efter som förra RUL på förra graviditeten inte gick så bra så e jag extra orolig denna gång. bara hålla tummar :)
Inte många som lägger ut nått i bildtråden längre? vill ju se era RUL o era magar juuu :)
Har varit på RUL idag. o allt såg jätte bra ut=)
Fick en tid till ett extra ultraljud som vi ville , så en läkare ska kolla. ska dit om två veckor.
Med tanke på vad vi har gått igenom innan.
Lättnad är de nu. nu ska man försöka njuta bara :)