BF Mars 2014
Går också snart in i vecka 16, på måndag.
Går också snart in i vecka 16, på måndag.
Fin vagn, stuvadvitkål!
Tråkigt att höra anka77, hoppas morgondagen blir bättre!
Vecka 16 idag och jag ligger på soffan och väntar på mat (måste utnyttja läget när man kan ju!). Och jag kan känna bebis rulla och rulla inne i magen! Helt fantastiskt mysigt!
Utanför fönstret har hösten kommit på riktigt. Sååå mysigt! Snart är det vinter och sen kommer tidigvåren som vi alla går och väntar på!
Idag är jag lite extra lycklig som ni kanske märker :) kram på er alla!
Vi har RUL 18/10, och jag tycker det känns överkomligt med lite drygt två veckor kvar ändå :) det kommer säkert gå snabbt!
Vi ska ta reda på könet om det går att se, vi är alldeles för nyfikna! Jag tror ganska starkt på en pojke, får se om jag har rätt :) dottern säger lillebror om magen, men jag vet inte om hon förstår alls vad hon säger, hon är ju ändå bara nyligen två år fyllda ;)
Vi tror dock att vi ska hålla könet hemligt för utomstående, för vi tycker att det skulle vara roligt att låta dem gissa vilt ;) får se om vi lyckas med det dock, haha!
Hej allihopa! Idag kände jag bebisen hicka för första gången! Hade nästan glömt bort hur mysigt det är.. :) hoppas ni får en trevlig helg!
Jag har en väldigt känslig livmoder, känner typ allt som försiggår där inne (ägglossning tex, och den här grav kände jag tydligt när ägget fäste - det gjorde ONT!), så det är inte konstigt att jag känt bebisen röra sig så tidigt. Misstänker ändå att jag har moderkakan i framvägg för det är en ganska stor yta fram på magen där jag inte känner några rörelser alls, de känns mest nere vid bäckenbenet och på sidorna..
En facebook-grupp låter intressant tycker jag :)
Inboxar dig strax stuvadvitkål :)
Vecka 18 idag och 160 dagar kvar till BF! Känns stort! :D
Så nu har jag skickat vänförfrågningar till dom som skickat mail o gb inälgg :) hojta till om jag missat någon