BF Mars 2014
Jag har inte haft någon rand med dotter o har ingen nu heller :)
Idag har varit en stor ätardag! Haft saker i munnen konstant o ligger nu i sängen o tryckt i mig en körleksmums, borde va nöjd nu men så sjukt sugen!
Jag har inte haft någon rand med dotter o har ingen nu heller :)
Idag har varit en stor ätardag! Haft saker i munnen konstant o ligger nu i sängen o tryckt i mig en körleksmums, borde va nöjd nu men så sjukt sugen!
Åh vad tråkigt :(
På tal om kataloger så vet jag att när vi väntade dottern så var vi inne på babyproffsen o lite andra baby affärer o hämtade hem kataloger
står dock Inge priser o se i dem!
Älskar att ligga vaken halv 4 eller inte!!! >
Ja usch för cancer! Har också förlorat min barndomsvän/bästa vän i skelett cancer... Efter lämnade hon sig två helt underbara barn, en 3 åring och en 8 månaders :( fy vad livet är orättvist...
Trött är bara förnAmnet, har lagt mig för natten nu även fast vi har ett kompis par här ikväll o kollar på film.. Jag kunde inte hålla ögonen öppna så bad om ursäkt men att jag måste få sova. Tur vi är
Nära vänner o dem förstår :)
Vecka 17 imorgon! O en vecka och 3 dagar kvar till rul! Helt galet vad fort det gått :) blä snart dags att be om den där jäkla sjukskrivningen, klarar inte av att lyfta tungt längre :( sover inte på nätterna pga. Rygg ont och foglossningar :(
Känner mig Depp idag :( har knappt kunnat gå för de gör så förbannat ont :( vet inte hur jag ska överleva resterande veckor. O snart åker vi till Teneriffa också...
Jobbar ju inte heller mycket men som personlig assistent åt en kompis son o de känns inte rättvist mot honom att jobba när vi inte kan uppfylla hans behov,.. Men nu letat vi ersättare så jag kan sjukskriva mig. Känns så segt :( men v sjukskriven med dottern med men då från vecka 23...
Vi ska köpa från Polen o ska beställa när vi varit på rul
Hej alla!! Min mobil har gått sönder så den har varit på lagning i 2 veckor men nu är jag tillbaka!!! :)
Har hänt en del sen sist, varit på ul- där vi såg en frisk och kry liten kille som beräknas till den 4 mars :D jätteskoj att de är en kille tycker vi eftersom vi har en dotter som är 15 månader :D magen växer och växer!
Jag är sjukskriven för hemska foglossningar :(
Har en heeeeeel del att läsa ikapp men skymtade något om fb-grupp? Får man vara med och vem ska man söka på? :)
Hoppas alla ni andra mår bra!
Jag lyckas inte heller skriva till dig :(
Jag har inte fått något :( vill gärna vara med!
Mig med... Jag kan inte skriva till dig från mobilen... :(