• lills

BF Mars 2014

Tack för hjälp och stöd Ska se om jag hittar nån bra sjukgymnast i närheten. Hittade inte bältet idag, fortsätta leta imorgon. Jobbigt med bältet bara då ingen vet att man e gravid..... vill vänta med att berätta men ändå inte ljuga...

• lills

Jag är toksvullen på em! Träffade min chef igår och tyckte hon stirrade på min mage! v6 liksom! vill ju hålla det hemligt lite till

• lills

Underbar dag idag! Fredag, sol men frisk luft och imorgon har mannen lovat atg vi ska åka och spana in bugaboo donkey duo:) Och så har man lilla Ferdinand i magen:) Dessutom bara 2v till Antons 1års kalas, å jag älskar att planera sånt! 2,5v till vul och inte ens 2 månader kvar att jobba innan jag ska va hemma med Anton igen:)

• lills

Jag slutade amma för 7 månader sen men kan fortfarande trycka ut.

Förra graviditeten syntes inte magen alls förren i v20!

• lills

Kämpade hårt i 4 månader med amninge. En son som inte hade tid att amma, och dåligt med mjölk. Jättetrist tyckte jag. Visste att det kunde göra ont, men inte att det inte alltid fungerar:/ Tog typ 1v innan mjölken kom igång öht och då fick han ju lite extra ersättning under tiden...

Drömmer hemska drömmar hela tiden nu! sover urkasst. längtar nästan till den där hemska tröttheten kommer så man får sova lite;)

• lills

Vi berättade på julafton förra gången. Var nog i v8 då. Tänkte vänta till efter tidiga ultraljudet denna gången så det blir i v9. Om allt är som det ska vill säga;)

• lills

Dåhär i början kommer symptomen och går. Ex ömma bröst, svullen mage mm. Förra gången mådde jag jätteilla och fick typ ingen förståelse alls då jag bara kräkte någon gång då och då. Ingen son fattade hur jobbigt det är när man nästan ramlar av sängen så mycket det snurrar (typ åksjukeillamående). Och typ 14 av 24 timmar. Väldigt handikappande (kunde ibland inte stå upp).

Det kom nog runt v8, hoppas slippa det nu!

Däremot har jag ömma bröst, hade inte det förra gången;)

• lills

Någon som har ben som spänner och ömmar? tips på hur man blir av med det? svårt att somna pga det.

• lills

Lycka till på torsdag iSawas! Håller tummarna!. Idag har jag beställt en bugaboo donkey;)

Svar på tråden BF Mars 2014