• Pixlar

BF Mars 2014

Ja det kan man :) om köper brios speciella babyskydd som också heter Go tror jag (så var det i alla fall när vi köpte den 2011)

• Pixlar

Lite illamående och trötthet här också, men jag försöker få dagarna att gå ändå. Har ett jobb som gör att man inte hinner stanna upp och känna efter så mycket, och det kanske är tur det. Får se hur det blir när jag tar semester om tre veckor..

• Pixlar

himla skrev 2013-07-21 15:50:30 följande:
    åå urk idag började jag må riktigt illa ... så typiskt när man kan slappna av å ta det lugnt när man äntligen har semester ... dags å prova sea banden som jag köpt till sonen för hans bilåksjuka !

Välkomna alla nya ... Så roligt med så mycket mars bebisar ... hoppas inte alla kommer i Uppsala bara så det blir fullt på förlossningen när jag ska in hehe...   
    nkw skrev 2013-07-21 20:09:19 följande:
    Hoppar in här jag med, är just nu i veckan 6 (5+6) och BF 17 mars :). 

Det är mitt första barn, har så mycket känslor i mig just nu! Finns det några Uppsalabor som föder i mars?:)  
    mikaelah skrev 2013-07-21 21:02:40 följande:
    Nkv: har bf 18 mars (5+4 nu) och bor i enköping :) blir ju förlossningen i uppsala!
    Här är en till som föder i Uppsala ;)

Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • Pixlar

Wow novalie2013, dubbelgrattis!

Här är en till som gärna vill veta om dina symtom, då jag tänker mycket på om det kan vara två i min mage också kanske.. Det går lite i släkten sådär nämligen.

• Pixlar

Pust, idag kommer att bli en jobbig dag på jobbet känner jag.. Molvärk, illamående, trött (trots att jag sovit nio timmar inatt).. Hoppas ni andra får en bra dag i alla fall!

• Pixlar

Usch, jag "glömde bort" att jag var gravid igår kväll och åt rostbiff! Ni vet sån där kallskuren man köper inplastad som är så förrädiskt god med potatissallad! Kom på mig själv efteråt att det kanske inte var så bra och har nu gått och oroat mig för missfall och fosterskador halva dagen.. Att man ska vara så fruktansvärt klantig! :(

• Pixlar

Fick sjukskriva mig från jobbet idag på grund av illamåendet. Blä. Hoppas verkligen att jag kommer iväg imorgon, annars blir det ju bara mer grejer att ta itu med när jag väl kommer tillbaka.. Har haft sambon hemma idag dock och han har tagit väl hand om mig :) man tackar väl aldrig nej till att bli lite bortskämd ;)

• Pixlar

Malin8803, jag hade en liten brun flytning idag, plus lite molvärk, men det var bara det lilla sen har det inte varit något mer. Jag blev orolig först, men nu tar jag det med ro. Som du säger, det sägs att det är väldigt vanligt, och när jag fick missfall i höstas minns jag att det gjorde väldigt ont och blödde rikligt nästan på en gång.

• Pixlar

Usch, jag bara kräks och kräks. Blir tokig på det här! Har varit hemma från jobbet i fyra dagar nu och har sån ångest över vilket kaos det (kanske) är på min tjänst.. Funderar på att kolla upp möjligheten att bli sjukskriven. Vad tror ni? Det känns som att jag redan testar allt mot illamående, äter till och med lergigan comp på recept.

Svar på tråden BF Mars 2014