BF Mars 2014
Jag har haft inskrivning, och fått tid för rul. 23 oktober... Men då är jag i vecka 22.... Är det inte lite sent för rul?
Jag har haft inskrivning, och fått tid för rul. 23 oktober... Men då är jag i vecka 22.... Är det inte lite sent för rul?
Kanske ska ringa och kolla med min bm då, boka om och så. Väntar dock till efter kub på måndag. Vem vet, kanske blir flyttad och så passar den 23:e perfekt? :)
Vi ska göra vår KUB privat. I Lund måste man vara 33 för att få det gratis.
Beroende på hur vi dateras på måndag ska jag nog kolla med min BM. Hade inskrivningen i semestertider och är en riktigt pladdermaja så kanske att hon tänkte fel bara när vi bokade den..
Jag är hungrig hela tiden men tvärt om inställd till munkar... Tryckte i mig tre på raken för några veckor sedan. Kunde liksom inte låta bli... :)
Vecka 13 idag :) 12+0 :) Läääängtar till torsdag. så man får reda på om saker o ting e bra eller inte.
Varit på kuben nu. Sett en fin frisk liten krabat. Armar och ben och ryggrad och allt. Den låg och viftade och gnuggade sig i ansiktet med händerna.
Dock hade mina blod svar inte kommit ännu så fick ingen siffra idag. Snopet!
Men enl henne var vi ganska så rätt på med beräkningarna på 12+2 kanske tom lite längre. Och hjärtat slog som bara den :)
Jag har ätit massor med Max och Birger king ( gillar inte mc). När jag mått kasst eller blivit akuthungrig på vägen är det det ända jag varit sugen på... :(
Ost och vin!!! Åh! Jag saknar rött kött med, köper allt vårt från en ekologisk farm här nere och de behöver aldrig tillagas rätt igenom. Godaste köttet. Men nu sitter man här med en genomstekt sula :(
Saknar även typ Parmaskinka... Och öl..
Jag måste få fråga; är det någon här som har hund? Jag oroar mig otroligt varje dag om scenariot att lillmolly skulle vara allergisk. Jag skulle aldrig någonsin kunna lämna bort vår älskade vovve.