BF Mars 2014
fler som har molvärk, riktig mensvärk?? är i v.10 och har haft det nu ikväll. plus konstant hungrig.
fler som har molvärk, riktig mensvärk?? är i v.10 och har haft det nu ikväll. plus konstant hungrig.
var det fler här som inte har så mycket symptom nu? v.9-11 ca?
Fler än jag som är konstant hungrig och till och med får´gå upp på natten för att äta för att kunna somna om? Och då ska ja tillägga att jag tog en macka och lite fil runt 11 tiden och nu vaknade jag igen och vrålhungrig och hade aldrig kunnat somna om ifall jag inte hade gått upp för att äta. Och i vanligafall så vaknar ja mellan 6-7 och är jätte hungrig och går upp och kokar havregröt och sen när klockan är runt 9-halv 10 är ja så hungrig att ja måste äta igen :P
v.14 imorgon också :) Och Ul på tisdag. Tycker med har känt nått i magen, ibland även som sparkar men det är väl omöjligt och måste va luft bara.
Dagen D. UL idag så nu börjar man bli lite nervös. Hoppas allt är bra där inne i magen!
Allt gick jätte bra så nu kan man andas ut. Såg vår lille bebis sparka för fullt och vår beräkning stämmer också :) Då räknar vi ner till det riktiga UL om 4 veckor precis! :D Dags att berätta för kollegorna som kommer på fika idag och sen till chefen senare idag då jag har fått mitt UL på samma dag som jag skulle komma tillbaka till jobbet från mammaledigheten :P
Ja hade varit glad om ja bara haft finnarna i pannan (så ja kunnat dölja dem med luggen) Men ja har hela mina kinder,haka (ja hela ansiktet och dubbla finnar jämte varandra) och en del på ryggen :( Ser förjäkligt ut men fick en kräm utskriven av läkaren igår..
Är också hungrig ofta :P Får ibland gå upp mitt i natten för att ja vaknar och inte kan somna om ifall jag inte går och äter någonting, så oftast brukar jag ta tex. fil runt 11 tiden innan läggdags för att slippa gå upp. :P