Snowflakee skrev 2013-09-24 20:25:20 följande:
Novalie2013: Trökigt att behöva gå till tandläkarn men tyvärr är det ett måste ibland, hoppas det onda försvinner snart. Vagnen är jätte fin som du köpte. Själv håller jag på att letar runt i vagndjungeln och vet inte om jag ska välja Brio eller Emmaljunga. Har haft tre Emmaljungavagnar till sonen som snart är två år så vet inte något om några andra. Någon som har erfarenhet av Brio? Var sugen på en Brio Happy :)
Nu är man inne i vecka 17 (16+2) och mår ganska bra förutom ont i ryggen. Har fått tid för RUL också och den 17 oktober och längtar verkligen och vill se lillbus :) Jag hade inskrivning i vecka 10 och ska inte tillbaka till barnmorskan förrän vecka 24 är det vanligt att det går så långt mellan kollerna? Hade för mig att jag gick varannan vecka med första barnet men kanske är annorlunda andra gången.
Hoppas ni alla mår bra!!
Jag ska inte tillbaka till BM förrän v.25.
Va likadant med första barnet. Men efter v.25 är det ju rätt "ofta". Kommer dock inte ihåg exakt hur ofta...
Angående vagn så är jag inbiten Emmaljungare =P så jag hade inte valt något annat! haha.
Bebis kommer att få ha city crossen som dottern hade =) Dottern har en Scooter.
Dock funderar jag på om vi kommer behöva syskonvagn eller inte... Hon kommer vara ganska exakt 2,5 när den lille kommer... Vi använder inte vagn jättemycket. Bara när vi är iväg....
Idag är man i v. 17+1. Tiden går fort nu tycker jag....