BF Mars 2014
Å lycka till på måndag
kommer säkert gå super bra
Å lycka till på måndag
kommer säkert gå super bra
Ja, de är aldrig en lugn stund som gravid tyvärr ... Men man ska väl känna lite både och , antingen blir man gladare av resultatet eller inte ... Kanske är de lättare att förbereda sig om man tänker som igentligen många av oss gör ... Men jag håller tummarna för dig så ska du se att alt ser fint ut
Åh ja längtar till mitt jobb :-/ är så avundsjuk på mannen
men de är bara å vänta till 2015
hahaha tänk när mannen sa de till våran chef
Nej jag jobbar ju inte för jag är hemma å är mammaledig , min dotter blir 7 mån nästa söndag
har varit hemma från jobbet sen i nov/dec förra året
... Så därför saknar jag mitt jobb.. Blir ju tokig av att gå hemma.. Men det var varit skönt nu när man mått som man gjort !!
Hade en plan för våran hund redan innan dottern kom utfall hon skulle vara allergisk.. Så jag har en bekant som har samma ras som kan ta honom å då får jag träffa honom ganska ofta ändå
å jag vet att han skulle få det bra ..
Min mage ... Ja den slutade växa å ser nog likadan ut som på bilden jag la ut.. Känns lite så iaf
men däremot känner jag bebbarna så lite lugn är jag
Ingenting är omöjligt
känner mina små varje dag , nästan ,. Ibland mer ibland mindre ..
Du ska få ett vul för blödningar! Bara kämpa för att få rätt , det fick jag göra ... Sen är det ganska normalt med sådana blödningar som du beskriver, brunt ... Är väldigt ok med tanke på att det inte är "färskt"... Hellre de än rött ... Men som sagt man blir allt annat än lugn när man blödit... Jag blödde till å från men färskt .. Men minimalt ... Fick vul 2 ggr pga det ... Och skulle blödningarna öka skulle vi kolla igen... Det va i v. 9 om jag inte missminns ... Nu är jag i v. 14 å känner rörelser
väldigt mysigt .. Men väldigt svårt å känna om de är två som rör sig eller om de är en som är väldigt aktiv bara ... Så där ligger väl min oro lite.. Att ena mår bra å andra inte .. Men men de va mitt bekymmer
De skulle inte staten/vi ha råd med
tänker på hur sjuka dom blir av en enkel förkylning bara
hahaha
Tyvärr kan jag väl säga att jag röker ... Försökte sluta när jag gick med dottern men blev super stressad å bm sa åt mig att minska på ciggintaget istället då barnet varken gillar stress eller nikotin.. Självklart har jag dåligt samvete men , de finns igentligen inget som funkar när man är gravid.. Enbart kurator hjälp . Å de har jag ju inte hemma när man behöver hjälpen... Men men jag drar ner på mitt å jag försöker även sluta .. För varje cigg man hoppar över är en bedrift ! Inget är lätt !
Jag har samma inställning ( en sjuk inställning som bli av ett beroende ) .. Å de är , det gick ju bra med min dotter med trots att jag rökte .. Har pratat med min bm om att jag tänker så konstigt .. Åh hon förstod vad jag mena iaf .. Men som sagt .. De är sjuuukt svårt att sluta ... Å de blir inte lättare när många säger : det är bara att sluta det är lätt bara du bestämt dig! ... Tyvärr funkar ju inte de så bra på mig.. Med en graviditet så är det inte igentligen "jag" som bestämmer utan det blir mer - jag är tvungen .. Självklart är det ett val man gör det är inte de jag menar ... Men de blir liksom inte en själv som en dag bara säger att Nu ska jag sluta ... Men jag kan säga till alla som inte röker att jag vet att vi har dåligt samvete för varje cigg vi tar när vi är gravida ... Och att vi försöker verkligen .... Å att man nog behöver allt stöd man kan få - speciellt från våra nära å kära ...