BF Mars 2014
Hoppas allt går kanon idag Halmstad
håller tummar å tår
Hoppas allt går kanon idag Halmstad
håller tummar å tår
Ska bli kul å se om de blir en liten pojk då
Har oxå foglossning från helvetet !! Lider med dig!!
Men nej va tråkigt crazy
jobbigt när det händer
hoppas på bättre tur nästa gång ... Om man kan säga så ..
Nu vill jag lägga in lite gnäll som inte är så världsligt men ändå dock så irriterande ... Jag får jättemånga sådana här mini finnar i pannan helt plötsligt ... Jag blir tokig.... Kan inte minnas att jag hade de med dottern i magen
. Åh för att inte tala om min foglossning som jag gärna byter bort ett tag.. Jag mår gärna illa bara jag slipper ha ont å kan röra mig normalt
men icke
Skönt att man inte är ensam , visst de är väl inget stort bekymmer med finnar så men de ser så otrevligt ut ;-(
Stuvadvitkål : superbra att du fixade en vecka !! Har Max klarat 1 -2 dagar dom ggr jag försökt sluta helt
man känner sig lite dålig
men men
men snart får du se bebben oxå
Jag pratade med min bm igår å de verkar som jag får vänta till mitten på oktober för mitt rul, så jag får vänta på å få se mina små
har lite dåligt tålamod å vänta är inte min starka sida
hahaha
Håller med om knottror .. De är inte finnar igentligen liksom ... Hormoner delux !!
tråkigt att du inte kan dölja de när de är på kinderna oxå
Men får man ta sånt medel när man är gravid? Bara undra .. Har hört att de inte är bra bara
Okej, men va bra
Va kul pixlar
skönt å hoppa fram en vecka
Mikaelah: jag förstår exakt känslan du fick, men oroa dig inte för de tycker jag, åh blir dom inte lika glada för din skull så är de väl lite fel tycker jag.. Bara att förklara att du ville va säker först innan du berätta .. Å vem som ska jobba nästa sommar , de e deras bekymmer
Skönt att du har berättat iaf mikaelah !! Sj slapp jag då mannen å jag jobbar på samma firma , å mannen berättade istället då jag är hemma och är mammaledig redan