BF Mars 2014
Svart med off white sufletter:) Tänkte börja använda den till sonen som singelvagn direkt när den kommer:)
Svart med off white sufletter:) Tänkte börja använda den till sonen som singelvagn direkt när den kommer:)
Trött, trött, trött, trött....God nat
Tror bara de gör ul så tidigt på sjukhus då de inte har tid att sitta och leta med vanligt ul. Varför vill du inte göra vul?
Pixlar: åt lergigan flrra gången. Kräkte bara upp dem:( Inget hjälpte. Men bäst blev det när jag åt med 0.5-1timmes mellanrum. Typ ett knäckebröd utan något på;) Denna gången inget illamående hittills men trötthet från helvetet! Hemma från jobb idag....orkade inte ens ta mig dit! Igår somnade jag på mitt skrivbord under tiden jag pratade med en kollega!
Lycka till idag iSawas, du får berätta hur det gått på ul sen:)
vul är inte så farligt som man tror. Visst det är obehagligt men håll ögonen på skärmen och håll utkik efter pyret istället så blir det lite lättare. Klart värt det för att få se en liten bebis;)
Tror nog inte det är någon fara, men jag kommer ihåg hur nojjig/orolig jag var med första så förstår dig!
Lycka till!
Tycker vul är mindre obehagligt än gyn undersökningar;) Men då håller vi tummarna att ni använt upp all otur i år och bara har tur kvar;)
Hur har det gått Malin?
Jesspa; Usch! ? kramar till er!
Isawas: Så mysigt attt få se! Konstigt att de inte sa vad storleken kunde bero på?
Någon mer än jag som samlat på sig massa vätska i värmen? Har ont i ben/fötter/tår och fingrar! Och huvudvärk på det:/
v13 och börjar må mer illa nu?!?
Kände fladder i torsdags. Tror jag;) Med sonen kände jag ingenting förren typ v18...
gick in i v 14 igår. Lyssnade med dopplern idag och hörde svischet från navelsträngen och vad vi tror va hjärtljud;) Dock smet pyret snabbt därifrån så lite svårt att vara säker..
Åhhh facebook grupp. Vill oxå vara med! Hur gör jag? Skicka pm här till stuvadvitkål? Så mycket lättare med fb å hinner då va mer aktiv:) Gick in i v17 idag. Tiden går sååå mycket snabbare nu med nr 2!
Har skrivit till henne och väntar på svar
Har ul om 2v. Längtar!!!!!!
Kom en bebis imorse
sammanlagt 5 bebisar tror jag det är nu