BF Mars 2014
Ul om fem minuter, sjukt nervös nu!
Håller tummarna novalie!
Skönt novalie :)
V 13 idag och dags för inskrivning hos bm. Hoppas vi får tiden till RUL :)
Är det nån annan som fått "randen" magen ännu? Den från naveln typ å ner...
Min går lite över naveln oxå och har synts typ i 1,5 v... ![]()
Antar att det inte va nån som visste nån sida där man kunde beställa barnkataloger eftersom ingen svarade:)
Idamaria85 - här får vi inte heller ha barn med på ultraljud så kolla det först, som frukarlsson skriver. Vore ju trist om pappa måste stanna utanför med syskonet :(
Varit och hälsat på familjen i helgen och berättade, många glada miner! Fast pappa fattade inte först, han trodde det var vår hund som skulle ha bebis :p var på kub igen idag och idag gick det mycket bättre att mäta och se, jösses vad häftigt det var att se bebis dricka och motionera! Jag fortsätter kalla bebis molly men börjar mer och mer få magkänningar att det är en kille!
Ni som känt bebis, kan ni beskriva känslan? Har ett par kvällar känt som när man åker över gupp med bil i magen, typ pirr. Kan det vara bebis? Håller med ovan om matsug, putsväck här med! Även den uppblåsta magen är borta, vilket är skönt!
tråkigt om man inte får ha med sig syskon på ul. skall kolla med dem så snart som möjligt, de är annars völdigt tillmötesgående på mödravården jag går på så jag kan inte tänka mig nåt annat :D
Men vi får väl se.
Ja nu börjar det går framåt för oss alla, känner mig lite lätt knäpp bara då jag inte känner mig gravid längre, trots att jag ff mår illa och är trött, funderar på att ringa mvc bara för att få höra att det är vanligt ..
! hel månad kvar till rul vill göra det nu!!!!
Vilka fina magar tjejer! Själv känner jag mig bara fet, ingen fin bebismage här än :(
Usch vilken dag :( haft världens gräl med maken i förmiddags, han surar fortfarande :'( är dessutom febrig och känner mig inte alls gravid, inget fladder varken igår eller idag, och då kommer oron direkt.. Lägger mig och hoppas att morgondagen blir bättre...
Annanym - skönt att allt såg bra ut på kub!
Tycker det låter väldigt mycket, att behöva kissa så ofta. Jag skulle kolla upp det för säkerhets skull. Man kan ha urinvägsinfektion utan att ha ont!
Är 15+4 idag, känner lite fladder ibland några veckor tillbaka (barn nr 4), men när det uteblir några dagar blir jag så noijig och tänker direkt att det är nåt fel :( maken är så trött på min oro, han tycker att jag ska kunna släppa det eftersom allt såg bra på ul i v 12. Känns som att jag inte får nåt stöd av honom vilket gör mig så ledsen :(
Jag vill oxå vara med i fb grupp, men hur gör man? Måste jag in på dator för att kunna skicka meddelande till stuvadvitkål?
Stuvadvitkål kan du skicka meddelande till mig ang fb grupp? Jag lyckas inte skicka till dig via telefonen :(
Afla, är du snäll o inboxar mig om fb gruppen? Lyckas inte skicka till dig från mobilen :(