BF Mars 2014
Har alla redan fått tid till RUL? Här får vi inget föräns vi är i vecka 15 o får då ringa o boka själva
Har alla redan fått tid till RUL? Här får vi inget föräns vi är i vecka 15 o får då ringa o boka själva
Hallo tjejer:) hoppas eran helg har vart bra? Själv har jag börjat med en tablett som tar bort min uppblåsta kännsla o klump i halsen så nu mår man som en prinsessa :)
Är dwt någon här inne som röker?
Skönt att det är nån mer som röker, jag försöker verkligen att sluta, har iaf lyckats hå ner från 9-10 cigg om dagen till 2-3st men jag vill verkligen sluta helt:( rökte med dottern så tor det är svårt med tanke på att det har gått bra en gång innan, men men som du säget novalie2013 varje cig man hoppar över är bra,
Vecka 12 idag, som jag har längtat :) nästa vecka blir det kub, spännande!! Är det många som har blivit flyttade när ni vart på kub?
Jag slutade räka under en veckas period när jag mådde som sämst men sen när jag mådde bättre så vart jag där igen:( att de ska va så jävla svårt:( men jag SKA baske mig klara det!!! 9 dagar kvar till kub lääängtar efter att få se bebis i magen :) hoppas att allt är bra lite nervöst är det allt
Röka ;) inte räka
Imorgon är det vecka 13 :) nu börjar det rulla på, fredag är det dags för kub o börjar bli riktigt nervös, tänk om det inte är någon bebis där ;) jo klart det år men man tänker lite konstiga tankar o ja längtar efter att få se mini <3 så man kan koppla av lite