Inlägg från: stuvadvitkål |Visa alla inlägg
  • stuvadvitkål

BF Mars 2014

Ja det är nog spökvecka här nu för har inte kännt mig det minsta gravid, men tji fick jag spydde som en gris imorse innan jobbet o åkte o lämna dottern på dagis o insåg när jag var på väg till jobbet att detta går inte så fick vända hem igen, så nu ligger jag i soffan o tycker synd om mig själv ;) längtar så tills på fredag.. Tror nervositeten blir värre o värre ju närmre kub ja kommer

• stuvadvitkål
    Melody 88 skrev 2013-09-09 17:11:43 följande:
    Går också in i v 13 imorgon.. :)
    Kul att vi är så många som byter vecka samtidigt :) jag kan ju dock bli flyttad redan på fredag men jag gillar att byta vecka på tisdagar ;)
  • stuvadvitkål

EN dag kvar tills vi får se mini <3 längtar ihjäl, uppspelt nervös spännande, måtte väl allt se bra ut :):):) ååå va vi har längtat

• stuvadvitkål

Här är en till som inte kan sova, vart vaken sen halv 5.. Mycke tankar.. Min mammas kompis som har cancer har blivit jätte dålig så hon ska bli inlagd idag :( världens goaste människa, usch blir så ledsen

• stuvadvitkål

Ja cancer är skit :(

Men nu har vi kommit hem från kub o fått sett en liten bebis <3 åå obeskrivlig kännsla allt såg bra ut fick göra 3 ul för bebis låg åt fel håll hela tiden för att hon skulle kunna mäta nacken men till slut gick de :)

• stuvadvitkål
    Novalie2013 skrev 2013-09-13 16:35:05 följande:

Skrev mer men min mobil ville inte ... Blir lite avis smile1.gif vill oxå titta till bebbarna

Ja jätte mysigt o se när den lille sprattla runt :) längtar redan till rul blev flyttat två dagar så går in i vecka 14 på söndag istället för tisdag ;) alltid något men får ju som sagt helt säkert ett annat datum på rul
  • stuvadvitkål
    himla skrev 2013-09-14 20:49:05 följande:

jahapp då har man börjat känna av foglossningen då ... tack och lov, bara ännu börjat känna av den ... 

Igår kväll när jag satt i soffan, kände jag Lill-Bus å när jag då titta ner på magen såg jag att den rörde sig ... såå jädra häftigt ... H*n måste ha gjort en riktig volt eller något ...

På torsdag ska jag till Spec mvc igen å få domen vad de säger om mina blodsockervärden... såå trött på dessa stick i finger nu... ajajaj

Börjat plocka lite i rummen på övervåningen medans man har lite ork kvar å innan foglossningen sätter in på allvar ... stora sonen så glad då han fått arbetsrummets möbler i sitt rum å han växte nog flera år smile1.gif Arbetsrummet står nu mer eller mindre tomt så bara att börja lassa in Lill-Bus saker smile1.gif   

stuvad vitkål: grattis till lyckat Kub, jag fick prova att lägga mig på sidan en stund för att se om Lill-Bus kunde ändra läge för att hon skulle kunna mäta nacken ... å hon sa när jag blev lite orolig att det inte skulle gå ... att det var tydligen ganska ofta de fick trixa lite för att få till en bra mätning ... så ja vi får helt enkelt va glada att det gick smile5.gif !

å ang cancer kan man bara säga FUCK CANCER !!!
    ... själv har jag haft leukemi som barn å malignt melanom när jag vänta senaste sonen ... å förlorade en nära vän i bröstcancer tidigare i år ... USCH !!!! rent sagt ...     

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
    Ja förbannade jävla cancer det började med bröstcancer o nu har det spridit sig vilket hon har vetat nått år men nu har den spridit sig ännu mer :( usch vad hemskt minms du din leukemi eller hur gammal var du?
  • stuvadvitkål

Usch måste verkligen få skriva av mig.. Berättade ju om hon som hade cancer, idag fick hon reda på att hon har 2veckor - 2månader kvar att leva.. Ja finner inga ord är så himla lessen för det är verkligen världens goaste människa omtänksam o hur snäll som hellst ;( tycker så synd om henne o familjen jävla sjukdommar o skit, varför kan alla bara inte få leva tills dom blir gammla o ska dö??

• stuvadvitkål

Tack alla, usch det är verkligen hemskt!

Igår när barnets pappa hämtade dottern på dagis var hon och ettt barn till utan strumpor skor o jacka ute, dottern jade dessutom bara t-shirt, är det ok tycker ni? De är ju faktiskt kallt i backen o höst i luften fast än att solen skiner?! Eller överreagerar jag med mina gravidhormoner?

Svar på tråden BF Mars 2014