• Pixlar

BF Mars 2014

Vad irriterande juliaannaeva! Det finns inget som heteröppet köp på apoteket då om man har fått fel recept? Läkaren borde kanske kunna ringa apoteket och säga att han har tabbat sig? Känns taskigt att du ska "lida" ekonomiskt för att han har ordinerat en medicin du inte kan ta..

• Pixlar

Illamåendet håller i sig.. Och när jag inte mår illa så är jag så otroligt trött, sover säkert tre-fyra timmar varje dag mitt på dagen. Hade verkligen hoppats på att slippa det här den här grav, men tji fick jag. Känns många gånger värre än när jag väntade dottern. Tur att sambon är föräldraledig, även om han är ganska frustrerad just nu över att han nästan aldrig få avlastning av mig (hjälper inte att dottern har slutat sova middag på dagarna heller, det är hålligång hela dagarna). Han är samtidigt väldigt förstående dock, och det är klart han har rätt att bli lite frustrerad över situationen, det skulle jag också bli om situationen var omvänd.

På måndag börjar min semester, tur att vi inte har något speciellt planerat, men jag hoppas verkligen att jag hittar orken att göra några roliga grejer ändå!

Sorry för långt inlägg fullt av klagomål, behövde skriva av mig bara. Jag är samtidigt väldigt, väldigt lycklig, och längtar såååå till hösten nu (min favoritårstid) och sen självklart till våren!

• Pixlar

Skönt att du har fått må bra :) ja att ha annat att tänka på tror jag hjälper, och att försöka komma ut ur huset. Blir tyvärr inte mycket sånt för mig just nu då jag är så trött och fysiskt svag. Tror det har med illamåendet i kombination med mitt låga blodtryck att göra. Hade 90/50 när jag var hos läkaren för en vecka sen, och då hade jag inte ens vilat den där kvarten som man ska vila innan mätningen..

• Pixlar

Helt plötsligt känner jag inget illamående! Går in i v9 idag enligt min egen ägglossningsräkning och v10 imorgon enligt sista mens-räkningen. Även om det är skönt att slippa må illa så kan jag inte låta bli att bli orolig! Tänk om symtomen avtar för att jag håller på att få missfall? Vad konstig man blir av att vara gravid!

• Pixlar

Och jag är 24 år, bor i Uppsala i lägenhet med en fästman och en dotter som precis har fyllt 2 år :)

• Pixlar

Mina symtom har också avtagit, är i v9. Har faktiskt kunnat jobba fredag, måndag och idag. Orkade till och med gå och shoppa själv med dottern i lördags! Men jag är övernaturligt trött på kvällarna så det blir många tidiga sänggåenden och så är bröstvårtorna ömma som sjutton.. Och magen putar, ojojoj.

• Pixlar

Jag kan inte heller se bilden, varken med dator, gammal eller ny app.. Kan du prova att ladda upp på nytt juliaannaeva? Jag blir ju nyfiken :)

Svar på tråden BF Mars 2014