Inlägg från: Malin8803 |Visa alla inlägg
  • Malin8803

BF Mars 2014

Känner de med att vill kolla upp nu o inte vänta flera veckor. Klarar inte av att va såhär orolig.

Dom upptäckte i vecka 20 att han var gravt hjärnskadad, han hade fått för mycket vätska i huvet. Fick ta prover o fostervattens prov o en massa. Fick föda ut honom den 26 februari iår. En pojke.
    Men alla tester visade bra o så och att de inte e genetiskt. Så risken att de skulle hända igen e väldigt liten. Vi hade bara otur sa dom.
    Såklart man e orolig att de e fel denna gång med.

• Malin8803

Tjurkärringen såg ett hjärta som ticka o vi med:).
    Jag grät as mycket o hon hade ingen förståelse. Men nu e de gjort o vi kan slappna av äntligen! Men hon borde inte ha fått jobba där.

• Malin8803
    juliaannaeva skrev 2013-08-01 14:27:50 följande:
    Åh grattis vad glad jag är för eran skull! haha samma som min läkare då, inte lämpad för jobbet!
    Tack :)
    Nae hon borde sluta fan. absolut inte lämpad usch.
  • Malin8803
    Pixlar skrev 2013-08-01 14:28:15 följande:
    Malin8803: Tråkigt att du blev illa bemött, men ack så skönt att hjärtat tickade på! Hoppas att du kan slappna av lite nu :)
    Aa nu kan jag slappna av äntligen. så imorrn blir de sommarjobbet igen :)
  • Malin8803

Tack alla idag för stöttningen. kul att ni har tänkt på mig idag.
    Usch vilken dag ,vilken nervositet o oro o ångest o tårar o allt va de har varit idag.
    Men så skönt att man kunde se hjärtat ticka på :).
    Dock kan tjurkärringen ta pension. hoppas man aldrig får henne igen,ingen medkänsla eller nått.

Men nu kan jag andas! Har även köpt postafen mot illamående som ska testas när jag mår illa.
    Idag har jag inte mått illa alls eller haft nått,har varit fullt upp med oro o allt så har inte tänkt nått på de.

• Malin8803
    yeenie skrev 2013-08-02 07:31:26 följande:

Vad skönt! Nu kan du slappna av :) Vilken vecka är du i?
    Aa :). de sa hon inte men enligt min app så e jag i vecka 9. 8+5 :)
  • Malin8803
    Jessspaaa skrev 2013-08-02 07:48:01 följande:
    Vad skönt för dig! Och lycka till nu :)
    Tack :)
  • Malin8803

Vecka 10 idag :) 9+0
    Nästa måndag e de inskrivning. o nästa onsdag ska vi träffa läkare,tror de blir att prata om tätare ultraljud osv.
    O hoppas få tid till KUB snarast :).
    Just nu känns inga symptom alls.
    Men illamående har varit till o från i helgen. sea band funkade inte för mig denna graviditet så har börjat med postafen tror dom hjälper faktiskt :).

• Malin8803

Vecka 10 idag . 9+3 .
    Igår hade jag yrsel halva dagen. har även extrem trötthet känns som att huvet aldrig vaknar haha.
    har börjat få ont i bröstvårtorna bara, o halvt illamående men äter postafen o dom hjälper på mig :). Annars har jag inga mer symptom nu ,börjat avta lite. kommer o går.

Och kan inte äta vissa saker.

Svar på tråden BF Mars 2014