BF Mars 2014
Och kul för er som fått rul tid själv får jag ringa o boka i vecka 16 (15+0) så typ en o en halv vecka kvar :)
Och kul för er som fått rul tid själv får jag ringa o boka i vecka 16 (15+0) så typ en o en halv vecka kvar :)
Sa till på dagis o morse att jag inte tyckte att det var ok o att jag bara ville påpeka det o att ja lixom inte var arg på någon, min dotter ville inte ens gå in på dagis idag då vi hade pratay om detta hemma o jag sa till henne att mamma skulle prata med fröken, dock blev fröken sur på mej för att jag sa detta o jag sa till henne att dottern trodde att dom skulle bli arga men hon blev sur o menade på de att INGET barn får gå ut utan skor o att hon hade tatt av sig ute o ditten i datten o säger då surt till dottern: berätta nu sanningen för mamma!!! MEN VAAA??? Jag anklagde ingen utan ville bara få sagt detta för att det INTE skulle upprepas, dottern blev jötte lessen o ville med mig hem igen så låmnade en jötte lessen tjej o en gråtande mamma :( ringde till min mamma o bad henne hömta tjejen så fort hon sluta så mamma tog dom ettag
Alltså det spelar ju ingen roll hur skorna kom av jag ville ju bara att dom skulle va på man måste väl för faan kunna säga till utan att personalen blir sura
Ja det kan man lungt säga att hon gjorde, ska bli intressant o se om hon säger något nästa gång vi ses,
Vecka 15 idag :) har ju gått så himla fort sen kubtestet, tänk för 10 veckor sedan? Då hade jag semester gravtestet var taget o man ville bara komma förbi vecka 12, shiiiiit vilken lpng väntan till vecka 12, men efter det har veckorna bara fluuuugit förbi.. Ååå ska bli så mysigt med bebis vill ha mars NU!!
Har precis köpt en vagn jag :) emmaljunga duo edge :) hoppas jag ska bli nöjd med den
God kväll, här är jag, har vart lite frånvarande här, jobbat mycket vart lite sjuk o så, allt är bra o tid för ul har bokats så nu längtar vi till den 24 oktober <3 idag gick jag in i vecka 17, har kännt lite sprattel i några veckor men nu ikväll har jag kännt mer aktiva rörelser, höll på i flera minuter, så himla mysigt, hoppas allt är bra med er andra