• Pixlar

BF Mars 2014

Jag ser din bild Novalie2013 :)

• Pixlar

Nu har jag äntligen semester! Var på mvc idag och lämnade prover och allt såg bra ut :) fick lämna infektionsprov för det hade uppenbarligen någon inte tagit på mig första grav (?!), så nu ska man oroa sig för HIV också? Suck.

Har uppenbarligen fått mitt livs första svampinfektion också så jag ska köpa salva för det nu. Någon annan här som har fått det i samband med grav?

• Pixlar

Himla, jag får också så att det sitter i halsgropen speciellt efter frukost. Känner igen det där med tandborstningen, det är hemskt! Haha :)

• Pixlar

Kan en svampinfektion försvinna av sig själv? Har inte känt några symtom på hela helgen och det skulle vara ganska skönt att slippa lägga pengar på canesten..

• Pixlar

Min navel har inte ploppat, men den syns tydligare under tröjan. Kanske har den blivit "större"? :p

Någon mer än jag som oroar sig för komplikationer och att det ska vara något fel på barnet mycket mer än sist? Vissa dagar känner jag mig övertygad om att det kommer att visa sig på rul att det är ett MA. När jag berättar för folk säger jag alltid "om allt går som det ska.." - det sa jag ALDRIG när jag väntade dottern. Som att jag tog det för givet att jag skulle föda en levande och frisk bebis då. Var jag bara naiv? Känner mig nästan för medveten om alla risker som finns nu..

• Pixlar

Vad skönt frukarlsson :)

Och vad skönt att höra att jag inte är ensam att nojja.. Självklart kommer jag att älska bebisen även om den skulle visa sig vara sjuk, men för allas skull (inte minst bebisens) önskar jag ju såklart att den är frisk..

Jag kan njuta också, nu är illamåendet mer eller mindre borta och magen växer hela tiden. Fantiserar ofta och länge hur det kommer bli att ha två barn. Längtar så! :)

• Pixlar

Samma här! Kanske inte när det sätter igång, vilket skrämmer mig nåt otroligt (blev igångsatt med dottern så den biten är fortfarande okänd för mig) men resten ser jag fram emot jättemycket! :D

Svar på tråden BF Mars 2014