• Afla

BF Mars 2014

Vi berättade för de blivande syskonen idag. Lillasyster på två år förstod väl inte riktigt, storebror på fem log jättemycket och sa OJ, kommer jag få sova över hos någon då (alltså när bebisen kommer), det var det första han tänkte på

• Afla
    Malin8803 skrev 2013-08-29 20:17:44 följande:

Har varit på KUB idag. o allt såg jätte bra.
    Är överlycklig o svävar på moln.
    Vad helt inställd på MA.
    så jag e nöjd o glad :) o bra resultat fick vi med :)

Blev dock tillbaka flyttad en vecka. är i vecka 12. 
    11+5 :). Beräknad 14:e mars :).

Vad skönt att allt såg bra ut

Jag har berättat för chefen idag, var lite nervös innan men förstår inte varför egentligen.
  • Afla

Min mage syns rätt tydligt (tycker jag själv), men än så länge är det bara en som vågat fråga om jag är gravid. Har ni andra fått frågan än?

• Afla

Vecka 13 imorgon här med .

Vad mysigt att känna bebisen, längtar efter att göra det. Kände med dottern i v 13, sånt där sprattel. Men med sonen kände jag inte förrän efter v 20, hade moderkakan i framvägg då

• Afla
    himla skrev 2013-09-02 16:09:57 följande:

Hemma igen ...

Kub ul gick bra, Men de hade inte fått in något blodprovsvar så fick ta nytt sånt... så de ringer om en vecka om svar... Men så långt hon kunde se såg allt bra ut ... Lill_bus böka på smile1.gif

Sen lista de ut vem jag var också då de redan fått upp remissen ang diabetesen så jag fick göra ett Långtidsvärde som blev riktigt bra och ska nu sticka mig i fingret morgon, lunch å middag tills på torsdag då jag ska dit igen å träffa diabetesläkaren !   

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
    Vad skönt att ul gick bra! Härligt att få se det lilla pyret . Synd med diabetesen, att den ska komma så tidigt, men det är väl ändå skönt att de kollade så tidigt så att du slipper gå obehandlad så länge
  • Afla
    Anka77 skrev 2013-09-03 16:33:31 följande:
    Allt såg bra ut så nu kan jag sluta oroa mig :)
    Vad skönt :)
  • Afla
    Novalie2013 skrev 2013-09-04 07:24:29 följande:

Skönt att man inte är ensam , visst de är väl inget stort bekymmer med finnar så men de ser så otrevligt ut ;-(
    Stuvadvitkål : superbra att du fixade en vecka !! Har Max klarat 1 -2 dagar dom ggr jag försökt sluta helt smile4.gif man känner sig lite dålig smile4.gif men men smile1.gif men snart får du se bebben oxå smile5.gif

Jag pratade med min bm igår å de verkar som jag får vänta till mitten på oktober för mitt rul, så jag får vänta på å få se mina små smile1.gif har lite dåligt tålamod å vänta är inte min starka sida smile1.gif hahaha

Jag har inte finnar, men har som små knottror i hela pannan. Har aldrig haft det förut, inte vid de andra grav heller. Är väl inget stort problem, men jag stör mig ändå
  • Afla

Städa borde jag också göra, men jag ooorkar inte! Ska dessutom jobba övertid i helgen så jag tror jag unnar mig lite vila ;)

• Afla
    stuvadvitkål skrev 2013-09-09 07:10:24 följande:

Imorgon är det vecka 13 :) nu börjar det rulla på, fredag är det dags för kub o börjar bli riktigt nervös, tänk om det inte är någon bebis där ;) jo klart det år men man tänker lite konstiga tankar o ja längtar efter att få se mini <3 så man kan koppla av lite

Precis så tänkte jag inför rul med första barnet, kände mig inte det minsta gravid.. Men det fanns en bebis i magen :) Konstiga tankar man kan få, spökveckorna börjar väl nu? När man inte direkt har några symtom och kan få för sig sånt
Svar på tråden BF Mars 2014