Inlägg från: stuvadvitkål |Visa alla inlägg
  • stuvadvitkål

BF Mars 2014

Förresten.. Skulle det vara intressant med en grupp för oss här inne på facebook istället? En "hemlig" som ingen av våra bekanta eller vänner kan googla fram o luska i det man skriver?

• stuvadvitkål

Försökte skapa en grupp men man ör tvungen att lägga till minst en ut sin vännlista för att skapa?? Någon annan som kan försöka från datorn kanske? Eller så måste nån utav oss bli vän med varandra på fb

• stuvadvitkål
    frukarlssonn skrev 2013-10-07 05:00:49 följande:
    Jättegärna en fb-grupp smile1.gif Man måste vara vän med den som man lägger till, så om du startar en grupp kan jag inboxa dig och du kan lägga till mig som vän smile1.gif
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
    Ok men vad heter du på fb då? :)
  • stuvadvitkål

Ja o på fb kan vi ju skriva mer privat o lägga upp bilder o så utan att någon kan luska it vem man är o så vidare

• stuvadvitkål

Så nu har jag skickat vänförfrågningar till dom som skickat mail o gb inälgg :) hojta till om jag missat någon

• stuvadvitkål
    Pixlar skrev 2013-10-07 12:55:26 följande:
    Jag har inte fått någon..
    När jag sökte på dig så lom det bara meddelande ej vänförfrågan?
  • stuvadvitkål
    Ljungem skrev 2013-10-07 15:15:06 följande:

Hej allihop :) Jag har varit och läst men inte skrivit nåt förrän nu. Är i. V 18 med vårt tredje barn, har en flicka född -08 och en pojke -10. Jag är gärna med i en Fb grupp, är där mer än här.

Inboxa gärna namn o hur ev. Profilbild ser ut så underlättar det lite
  • stuvadvitkål

Är det någon mer än pixlar som inte fått någon inbjudan till gruppen? Hade vart kul om alla ville vara med :)

• stuvadvitkål
    Snowflakee skrev 2013-10-08 08:08:27 följande:

Jag har fortfarande inte fått någon inbjudan, Jag har en randig tröja på mig och håller i en liten kille på  profilbilden :) 

Du har inte accepterat min vänförfrågan än står det?
Svar på tråden BF Mars 2014