BF Mars 2014
Förresten.. Skulle det vara intressant med en grupp för oss här inne på facebook istället? En "hemlig" som ingen av våra bekanta eller vänner kan googla fram o luska i det man skriver?
Förresten.. Skulle det vara intressant med en grupp för oss här inne på facebook istället? En "hemlig" som ingen av våra bekanta eller vänner kan googla fram o luska i det man skriver?
Försökte skapa en grupp men man ör tvungen att lägga till minst en ut sin vännlista för att skapa?? Någon annan som kan försöka från datorn kanske? Eller så måste nån utav oss bli vän med varandra på fb
Ja o på fb kan vi ju skriva mer privat o lägga upp bilder o så utan att någon kan luska it vem man är o så vidare
Så nu är gruppen skapad o heter bf mars 2014 :)
Haha okej är lite trög men nu måste ja lämna barn på dagis o jobba så fixar på rasten
Ni kan väl inboxa namn då samt vad ni har för profilbild så ja lägger till rätt person ;)
Så nu har jag skickat vänförfrågningar till dom som skickat mail o gb inälgg :) hojta till om jag missat någon
Hej allihop :) Jag har varit och läst men inte skrivit nåt förrän nu. Är i. V 18 med vårt tredje barn, har en flicka född -08 och en pojke -10. Jag är gärna med i en Fb grupp, är där mer än här.
Är det någon mer än pixlar som inte fått någon inbjudan till gruppen? Hade vart kul om alla ville vara med :)
Jag har fortfarande inte fått någon inbjudan, Jag har en randig tröja på mig och håller i en liten kille på profilbilden :)
Så nu tror jag att alla kommit in i fb gruppen va? :)