BF Mars 2014
Första besöket hos bm idag, dags för inskrivning här med (13+2 idag). Jag räknar med att få tid till rul, det har jag fått med de andra barnen på inskrivningen. Åh vad jag längtar efter rul och att få se den lille!!
Första besöket hos bm idag, dags för inskrivning här med (13+2 idag). Jag räknar med att få tid till rul, det har jag fått med de andra barnen på inskrivningen. Åh vad jag längtar efter rul och att få se den lille!!
Jag har inte skrivit på ett tag men tänkte ändå berätta att jag inte längre kommer få något barn i mars, eller alls kanske. Började blöda i förrgår och på akuten hittades inga hjärtljud. Bebisen var bara nio veckor istället för 15 och läkaren tror att den dött för ett tag sedan. Chansen finns att den lever men vi måste vänta en vecka innan dom gör ett nytt vul för att se om den växt. Eftersom jag inte har ont eller klumpigt blod så kan jag inte låta bli att hoppas men så tänker jag på allt som talar emot och då blir det svart igen
Jag var på inskrivning igår. Fick tid till rul 8/10, så det är inte ens en månad kvar, längtar så mycket! Och min bm är underbar, tar verkligen min oro på allvar gällande hf, så hon bokade in en extra blodtryckskontroll emellan rul och nästa egentliga besök. Och så sa hon att hon skulle kolla deras pm för att se om jag skulle göra tul också, och om det stod där att jag inte skulle göra det så fick jag göra det ändå om jag kände mig orolig. Känns som om de har koll på mig :)
Vad skönt med ett så gott bemötande afla! :)
Annanym, de har berättat för mig vid rul hur moderkakan ligger.
Känner också på mig att det är en pojke, har känt med de andra barnen också och haft rätt då så..,
Har också börjat få problem med foglossning, men funkar ok om jag har på mig bältet. Glömde det på jobbet igår och maken fick leda in mig igår :(. Har haft det med de andra två också och bm sa att det brukar bli värre för varje barn :(.
Vilka fina magar!
Med andra barnet började jag få sammandragningar i ca v15, nu är jag i vecka 16 och känner av sammandragningar ibland, är nog inget farligt, bara det inte gör väldigt ont samtidigt så :)
Med sendrag, menar ni då kramp i vaderna? Har inte fått det än som tur är
Fick med min man till Ullared för första gången i somras, vi var på semester i Varberg och åkte dit på vägen hem. Lovade honom att det skulle ta max två timmar i butiken, och då gick det bra:) Kommer nog inte lyckas nån mer gång...,
Har också rätt ont av foglossning, bm pratade om sjukskrivning halvtid, men jag drar mig för det, känns som om jag lämnar de andra i sticket (ont om folk på min arbetsplats). Pratade med en sjukgymnast som tyvärr inte kunde hjälpa mig :(
Så ska du absolut inte känna, det kunde varit vem som helst av dina kollegor .. Tänk på dig själv nu i första hand.. Inte lätt jag vet .. Jobbar oxå på liten firma å ont om folk hela tiden.. Det är Inge kul å ha ont hela tiden heller :-/ :/)