Inlägg från: Malin8803 |Visa alla inlägg
  • Malin8803

BF Mars 2014

Är i vecka 12 idag :) 11+0.

KUB den 29:e . Längtar :).  Hoppas allt ser bra ut.

symptomen börjar avta,kan dock inte äta vissa saker,har trötthet, irriterad . ibland kan yrsel komma o ibland illamående. o ibland illamående för vissa lukter. Olika varje dag.

På mig syns de på magen redan. första barnet men andra graviditeten. Men ska försöka dölja tills efter KUBet då ska vi gå ut me de till alla om allt ser bra ut då vill säga :).

• Malin8803
    mikaelah skrev 2013-08-21 10:08:48 följande:
    Vi ska inte göra vul då jag inte haft några blödningar. Däremot ska vi boka kub idag då vi har inskrivning och går in i vecka 11 och vad jag läst gör man kub fram till v 14 så jag hoppas vi får se "molly" snart :)
    Mellan vecka 11 o 13 gör man KUB :)
  • Malin8803
    mikaelah skrev 2013-08-21 13:13:16 följande:
    Novalie: molly är mitt favoritnamn och det enda vi hittils kommit överens om så vi kör på det :) jag tror att det är en tjej men det är ju bara magkänsla. :)

Idag köpte jag första mammakläderna, 2 brallor på hm. Jösses de skönaste jag någonsin haft på mig!!:)

Oj kub mellan 11-13, då lär ju bm boka in oss snarast :) va kul!
    Aa för jag har min KUB nästa vecka på torsdag o då e jag i vecka 13. 12+4 :).
    enligt mina beräkningar då. så vi får se :).
  • Malin8803
    himla skrev 2013-08-25 20:25:17 följande:
    Hungrig ... NU ... suck ... det är ju snart dags å gå och lägga sig ... åå såå är jag såå täppt att jag knappt kan andas .... nässprayen räcker ju det lilla ett tag men vill inte överdosera ...ååå ...

Mina barn har ju vetat om Lill-Bus ett bra tag nu och det är såå mysigt när de varje natt när jag nattar dem kramar om och ger magen en puss å säger gonatt LIll-Bus ... 

nä måste nog ta mig en ost macka å lite mjölk ...      
    Köp koksaltslösning. bättre än nässpray när man e gravid :)
  • Malin8803

Vecka 13 idag :) 12+0 :) Läääängtar till torsdag. så man får reda på om saker o ting e bra eller inte.

• Malin8803
    yeenie skrev 2013-08-25 21:22:41 följande:
    Hjälper koksaltlösning då? Får nog testa det för jag har blivit totalt beroende av nässpray.
    Aa de hjälper :). så testa de.
    det tråkiga med nässpray e ju att man blir ju rätt beroende av de . o man använder de mer o mer. o då blir de som en cirkel att då förblir man täppt i näsan av bara nässprayen för till slut hjälper den inte.
    Så testa koksaltslösning. den finns där nässprayen finns på apoteket :). o ser likadan ut som nässprayen .
  • Malin8803
    yeenie skrev 2013-08-25 21:23:46 följande:

Förstår att du längtar! Tiden går så himla sakta bara när man väntar på något :-/
    Ja extremt sakta :/ hatar att gå ovetandes. e så rädd för MA. för har läst att så många som har fått de.
  • Malin8803
    Prinsessan på ärten skrev 2013-08-25 21:57:10 följande:
    Då är vi nästan exakt lika :) 12+1 idag och KUB ultraljud imorgon. Är galet nervös... Och orolig... Och nyfiken och förväntansfull... Och rädd.. Första barnet- alla känslor på en gång :)
    Åh spännande. hoppas allt ser bra  ut :)
    Jag e med rädd o förväntansfull. men mest nervös. e så rädd för MA . man har läst att så många som fått de.
Svar på tråden BF Mars 2014