• yeenie

BF Mars 2014

Prinsessan på ärten skrev 2013-08-28 08:40:02 följande:
    Jag har ätit massor med Max och Birger king ( gillar inte mc). När jag mått kasst eller blivit akuthungrig på vägen är det det ända jag varit sugen på... :(

Gillar inte heller McDonalds, deras burgare är verkligen äckliga.

För tillfället längtar jag inte efter någon speciell mat :/ Så tråkigt, vill ju svulla ibland. Saknar verkligen, verkligen brieost och rött vin!!!!!
  • yeenie

Mmmm, parmaskinka och öl. Parmaskinka går att äta om man fryser den i tre dygn först :) Å så finns det ju alkoholfri öl som är helt okej.

• yeenie
    juliaannaeva skrev 2013-08-29 17:30:16 följande:
    Idag så jag en vinkande liten knort i min mage :D allt såg fint ut!!

Åh, visst är det underbart Skönt att allt var bra!
  • yeenie

God morgon allihop! Äntligen fredag!

Hur är det med era magar? Jag tycker att jag har gått från en ganska tydlig gravidmage till att bara se fet ut! Hahaha. Jättejobbigt! Hoppas att det "rättar till sig" om ett par veckor. Går snart in i v 13! Håller med om att tiden bara svischar iväg...

• yeenie
    Afla skrev 2013-08-30 14:33:27 följande:
    Min mage syns rätt tydligt (tycker jag själv), men än så länge är det bara en som vågat fråga om jag är gravid. Har ni andra fått frågan än?

Jag har inte fått frågan än, men å andra sidan så har jag lite pösiga kläder på mig för tillfället. Känner mig mestadels bara uppsvälld, ingen fin gravidmage här utan bara pluffsig :-P. V 13 imorgon..
  • yeenie

Någon som bor i Göteborgsområdet och har varit på Barnens hus nyss? Undrar om det finns något kvar? De har ju utförsäljning.

• yeenie
    himla skrev 2013-09-02 12:00:57 följande:
    Sockerbelastningen imorse gick skit rent ut sagt , så nu är remiss skickad till spec MVC så får vi se hur vi går vidare med det här ... suck... Inte roligt i v. 13 redan ...

Snart dags för Kub UL .... återkommer ...  

Vad tråkigt Har du haft diabetes under alla dina tidigare graviditeter?
  • yeenie

Nej, röker inte tack och lov. Kan tänka mig att det är ett mindre helvete att försöka sluta.

• yeenie

Nej, röker inte tack och lov. Kan tänka mig att det är ett mindre helvete att försöka sluta.

Svar på tråden BF Mars 2014