Inlägg från: Malin8803 |Visa alla inlägg
  • Malin8803

BF Mars 2014

tjejhalmstad skrev 2013-08-25 22:12:39 följande:
    Samma här :) Blir det ul på torsdag då? :) själv längtar man till tisdagen den 3 sep. fick ul tid då för att kolla att allt är bra. O sen rutin ul den 1 oktober :)
    Ska göra KUB då :).
    Okeej 3:e september e snart :).
  • Malin8803

Har varit på KUB idag. o allt såg jätte bra.
    Är överlycklig o svävar på moln.
    Vad helt inställd på MA.
    så jag e nöjd o glad :) o bra resultat fick vi med :)

Blev dock tillbaka flyttad en vecka. är i vecka 12. 
    11+5 :). Beräknad 14:e mars :).

• Malin8803
    mikaelah skrev 2013-08-29 20:58:33 följande:
    Jag måste få fråga; är det någon här som har hund? Jag oroar mig otroligt varje dag om scenariot att lillmolly skulle vara allergisk. Jag skulle aldrig någonsin kunna lämna bort vår älskade vovve.
    Vi har en hund o två katter.
    Vi har ingen allergi på nån av sidorna hos oss.
    Har inte tänkt så mycket på de. återstår o se helt enkelt.
  • Malin8803
    himla skrev 2013-08-30 07:37:30 följande:

å vad skönt att höra ... vad fick du för siffror... Jag börjar bli super orolig inför måndagens kub ... Har ju vart utan maken denna veckan så all min oro har stegrat å utan att kunna prata med någon om det ... men idag kommer han hem å jag hoppas att han kan få mig på lite bättre tankar ... jaja på måndag vet vi !
    Fick 1:18373 tror jag de va. så bra siffror. det e normalt o va orolig. jag va så orolig så jag skakade när jag gick in dit. va helt inställd på MA.
    Men blev en stor glädje när jag såg hjärtat ticka o den rörde sig jätte mycket :)
    Plus inga fel :)
  • Malin8803
    Novalie2013 skrev 2013-09-06 13:11:23 följande:
    Tack snart får jag nog komma in,. Om jag har tur
    Håller tummar o tår för dig:)
  • Malin8803

Någon som vet om de finns så man kan beställa barnkataloger gratis?
    Såna kataloger som man kan beställa ifrån eller bara drömma  o kolla va man behöver? :)

• Malin8803

Antar att det inte va nån som visste nån sida där man kunde beställa barnkataloger eftersom ingen svarade:)

Svar på tråden BF Mars 2014